 |
addyyM 18.04.2011ce mai urmaream si eu cand eram mai mic ..acum numai ma uit deloc |
|
nIcU@18 18.04.2011o competitie frumoasa oricum in momentul de fata Vettel vs Hamilton |
|
Laurentiu 18.04.2011Pentru mine înseamna ceva...mă trezeam la ore matinale pentru a urmări anumite curse, ştiu că erau difuzate foarte devreme , eram fan M. Schumacher , mă bucuram de fiecare dată când reuşea o depăşire spectaculoasă , echipa favorită era Ferrary, dacă nu mă înşel Massa era coechipier cu Schumacher şi mă bucuram de fiecare dată când cei doi terminau pe primele 2 locuri, şi să ştiţi că aveam ocazia să o fac des deoarece cei doi erau întotdeauna pe primele locuri şi mă făceau să mă bucur, eram înnebunit după f1 .Acum Ferrary e reprezentat de Alonso şi massa, numai dacă mă gânsesc că etapa trecută cei doi au terminat pe locurile 6, Alonso, respectiv 7, Massa, dacă nu mă înşel, chiar nu m-ai am chef să urmăresc,erau vremuri frumoase... |
 |
Marius 18.04.2011Eu tot asa ma trezeam dimineata , stiu ca era la ora 9 . Si eram fan infocat Schumacher ..nu ratam nicio cursa . Dar cu timpul , el s-a retras si de atunci nu mai urmaresc F1 .. Stiam ca dimineata 2 ore nu ma deranja nimeni de la tv , aveam orele mele atunic :)) |
|
Di.NaTaLe 18.04.2011Si crezi k nu mai insemna ceva la ora actuala. f1?..Parerea mea. ca.. inca f1.. este una dintre cele mai frumoase. competii. de motorsport si tot odata ce.a mai importanta.. In privinta spectatorilor.. din cate vad.. si am vazut la o curs de f1 se strang ceva in genul unui meci de fotbal dintre Chelsea - Man Utd.. deci.., In randul telespectatorilor o curs de f1 .. garantez cel putin 10 mil de oameni.. de pe Terra.. vizioneaza o curs.. precum cea de la Indianapoils.. shanghai [Pentru uni motorsportul insemna ceva.. performanta bani.. Insa pentru noi romani..:|.. ca la mai toate capitolele adica 0 ] ... Pacat dar sa speram Ca Mihai Marinescu... Ne va aduce si pe noi Macar la .. linia de plutire.. |
|
Laurentiu 18.04.2011RE: Ce să facă Marinescu ? Nu vezi că nu intră pe podium? Cursa trecută a terminat pe 5, şi acest loc 5 luându-l din noroc deoarece iniţial luase locul 6 însă locul 2 a fost eliminat. |
|
Di.NaTaLe 18.04.2011RE: Ma.. El are talent , potential.. dar uitete doar putin la Vitaly Petrov rusii au vrut pilot in f1 .. mai bine zis D.l Putin.. Imediat Vytaly si gasit loc la renault Lountui Locul lui Kovaleinen unul dintre cei mai talentati piloti... deci.. la adus pe .. pustanul asta cu ceva suport finaniciar.. si au pilot de f1... ce sa mai vorbim De Narain Karthikeyan [Indian] [HRT-Cosworth] .. Deci . cu putin suport din Partea statului roman.. si Inca vro 2 ani de experienta Marinescu. ar putea prinde loc de f1.. Intro echipa. precu Lotus ..Williams-Cosworth . Sa Speram k acest suport va veni.] SSa nu se intample la fel ca in cazul lui Robi Muresan |
 |
gustaru 18.04.2011e frumos sa te uiti la formula unu dar cand nu mai am un idol cum a fost schumacher in primi acolo nu te mai prea pasioneaza si dupa tenis is nebun dar dupa ce se va retrage federer nu o sa mai gasesc io un idol ca el! |
|
Laurentiu 18.04.2011RE: Când te uiţi la un sport în care sunt prezenţi şi români, să nu ţii niciodată cu jucători străini, bineînţeles că la f1 nu există, dar la tenis...Dulgheru e noua senzaţie a tenisului românesc , iar de curând şi Irina Begu face performanţe inimaginabile deoarece săptămâma trecută învingând-o pe Kuznetsova , a juns în finala turneului WTA ,Marbella iar acum s-a calificat din nou pe un tablou principal a unui turneu WTA , după ce a trecut de 3 turuei de calificări. |
|
DavidBeckham 18.04.2011In acest sezon categoric Red Bull va castiga iar titlul mondial la constructori,ca si anul trecut pentru ca cei de la Red Bull iar au pregatit o masina buna pentru Vettel cel putin.La titlul mondial la piloti ma feresc sa dau nume pentru ca McLaren a pregatit o masina buna pentru Hamilton cel putin si doar el se poate bate cu cei de la Red Bull pentru titlul mondial la piloti.Nu prea exista competitie in acest sezon,pacat,doar Red Bull si McLaren se bat la titlu ca Ferrari is vai de capu' lor iar,ce sa mai zic de echipe ca HRT(Hispania Racing) care efectiv nu au ce cauta in F1 pentru ca nu au bani sa faca niste masini bune.Eu zic ca Vettel,Hamilton si Webber se bat la titlu anul asta,dar probabil cai de la Red Bull vor fi de partea lui Vettel mai mult si nu m-ar surprinde sa il vad din nou campion mondial |
|
phanntomas 19.04.2011Imi aduc aminte , doar de ani 99-2001 cand se lupta Shumacher cu hakkinen . Dupa a fost o mare prostie , 5 ani in care Shumacher avea cea mai buna masina , un secund perfect , cel mai bun inginer(Brawn - pana si Button i`a umilit cu Brawn inginer) + Todt . Acum mi se pare foarte frumos F1 . Si sezonul trecut au fost 4-5 care s`au batut la titlu . |
 |
GabiA 19.04.2011Deci sunt cam singurul de pe-aici care a prins anii cu Senna, Prost, Nigel Mansell, nu ? Cam asta este concluzia din comentariile voastre. Pacat pentru voi, atunci intr-adevar aveai ce sa vezi... |
|
Ratzoiul 19.04.2011RE: Mi-am dat seama ca atunci era spectacol , flair - play , din video`urile atasate .. |
|
kamikaze 19.04.2011RE: In 2010 a aparut un documentar f interesant despre Senna. |
|
Elrond 19.04.2011RE: Nu esti singurul, dar nu vad de ce te miri gradul de nestiinta in randul tinerilor creste in progresie geometrica. Jumatate din cei care au postat mai sus nici nu stiu cine e Senna, insa nici nu vor sa stie asta e mai grav. Nu exista absolut nici un comentariu cu privire la continutul filmuletelor, desi ele sunt superbe, momente de aur din Formula 1. Curand vor zice ca Tanase sau Nicolita sunt mai mari decat Hagi. |
|
phanntomas 19.04.2011RE: Comparatia ta e total pe dinafara . Hagi a avut mai multe performante decat cei 2 cat timp in Formula1 Senna , Prost si Mansell nu sunt cu cele mai mari performante . Sper sa mai avem ocazia sa vorbim si peste 10 ani cand Vettel va avea 3-4 titluri si la fel si Hamilton . |
|
Elrond 19.04.2011RE: Eu faceam comparatie intre pilotii de azi si cei de atunci. Am crezut ca se intelege de la sine comparatie. Vad ca tu ai nevoie de explicatii ca sa intelegi: Nici un pilot din formula1 de azi (cu exceptia lui M. Sumacher) nu se poate compara cu Senna si Prost. Pe vremea aceea talentul facea diferenta. Astazi talentele sunt relativ egale, ca sa nu zic mediocre si diferenta o face masina. N-ai sa mai vezi in Formula1 un pilot care sa-si depaseasca intr-un singur tur toti contracandidatii (care la randul lor erau mari piloti). Tu vobesti de Vettel? Pai zi-mi tu vreun moment cand Vettel s-a apropiat macar de Senna sau Shumacher? de cate ori a plecat Vettel de pe ultimele locuri de pe grila si a castigat cursa? Asa ca nu mai vorbi. Eu inteleg ca astia de 15-18 ani aveti o criza a valorilor dar nu va treziti sa comparati niste maestrii cu niste piloti obisnuiti. La acest aspect m-am referit cand an vorbit si despre Hagi. Eu am vazut de doua ori Romania jucand impotriva Argentinei la doua mondiale. Am vazut cum Romania ajungea in sferturi jucand fenomenal. Am vazut cum Romania farama adversarii in campaniile de calificare. Tu ce ai vazut din toate astea? Tu ai auzit doar de unele din performantele acestea, eu le-am vazut si mai important le-am trait. Spre exemplu cand ai sa simti ce am simtit eu cand am batut Argentina cu 3-2 si ce am simtit cand am pierdut cu Bosnia atunci imi vei da dreptate despre ce inseamna scara valorilor. Mai trebuie sa cresti si sa mai inveti inainte de a comenta fara rost. |
|
Ratzoiul 19.04.2011RE: Cu exceptia cui ? |
|
iuliuscaesar 19.04.2011RE: M. Shumacher. Am tastat in fuga si nu a luat h. |
|
pele.buga 19.04.2011RE: Cine-i M. Shumacher ? |
|
phanntomas 19.04.2011RE: Se vede ca nu te mai uiti la F1 . Hai sa iti dau cateva exemple de reveniri ale lui Hamilton . Australia 2009 ( pleaca de pe ultimul loc -> ajunge pe 3 ) Brazilia 2009 ( pleaca de la 17 -> ajunge pe 3 ) Brazilia 2008 ( termina pe 5 cu motorul avand 16000 de turatii fata de 19000 cat e normal . Asta inseamna cam 1 secunda pe tur minim ) Hungaroring 2009 - pleaca de pe 4 cu o masina mult mai slaba decat a celor 2 RB si castiga cursa . Vrei sa iti zic de ce inainte acei piloti facea recuperari ( inclusiv si Shumacher) ? Pentru ca din start masina lor era de departe cea mai buna . Pentru Shumacher era o banalitate sa ajunga de pe 20 pe 4 cand doar coechipierul tau si inca o echipa au masini apropiate sau egale . SCHUMACHER NU E CU NIMIC MAI BUN CA BUTTON ! Uita`te la Button care e cu mult sub Hamilton si a maturat cu ei in 2009 cand a avut masina facut de Brawn . E gandeste`te ca Schumacher a avut masina facut de Brawn 5 ani la rand :) . Asta e diferenta . Macar sti cine e Hamilton? Ca sa nu vorbim 2 limbi diferite . In primul sau sezon in Formula1 ( asta la 20 de ani ) a terminat la egalitate cu cel care l`a batut pe Schumacher 2 sezoane la rand ( Alonso ) - cu aceeasi masina si a fost la 1 punct de castigarea campionatului . Apoi un an mai tarziu la 21 de ani a castigat primul sau titlu . Stai linistit ca pana se retrage face minim 4 titluri .Senna ce facea la 20 de ani ? :| Nici nu cred ca stia cum se scrie Formula1 ;) . Tocmai la 23 de ani a intrat in Formula 3 . A castigat un titlul mondial tocmai dupa 4 ani petrecuti in Formula1 . Daca te minuneaza o revenire cu cea mai buna masina de pe pista inseamna ca nu ai inteles prea multe din Formula1 . |
|
Elrond 19.04.2011RE: Tu nu ai inteles nimic din tot ce am scris. Dar nici nu ma mira. Posturile tale confirma exact afirmatiile mele. Mi-e rusine de faptul ca tu nici nu-ti dai seama cat de ridicol esti in afirmatiile tale. Doar daca te uitai la filmuletele puse de Gabi tot iti dadeai vdeai mult msai multe decat ceea ce imi arati tu aici. Atat timp cat toti adversarii sai cat si pilotii mai buni spun ca el a fost cel mai bun din lume te trezesti tu, mare specialist in formula 1 sa zici ca Senna era un coate goale si Hamilton al tau e nu stiu ce mare meserias. Oricum nu mai lungesc cu tine ca n-am cui sa explic. Ia totusi si citeste (daca nu intelegi foloseste Google translate) http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/formula_1/article5986660.ece Arata-mi tu un singur studiu care arata ca Hamilton e macar in primii 10 piloti ai tuturor timpurilor. P.S.: Gabi te rog baga un test de cultura generala si inteligenta cand mai selectezi moderatori, nu de alta dar iti strica imaginea ta si a site-ului. Cred ca si varsta ar trebui putin urcata, macar liceul sa-l aiba terminat. |
|
ValentyN91 20.04.2011RE: Elrond,nu vreau sa fiu rautacios,nu l cunosc pe phanntomas,dar daca asta e parerea lui,ca Hamilton e mai bun decat Senna,asta nu inseamna ca e si lipsit de cultura generala,iar faza cu liceul terminat,sa stii ca sunt si copii de varste putin mai mici(15,16 ani) care gandesc mult mai matur si mai inteligent decat multi de 18(varsta la care termini liceul),dar sa nu fac off topic si sa mi dau si eu o parere,consider ca majoritatea decide,deci Senna cel mai bun pilot al tuturor timpurilor,cu toate ca intotdeauna mi a placut sa tin cu echipa(in cazul nostru,pilotul)mai slab cotat:D |
 |
Chris 20.04.2011RE: 19 ani :) nu 18 :* |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Pai Hamilton e la inceputul carierei . Are timp sa ajunga pe 1 . Cat despre Senna exagerezi nu am zis ca e slab . Am zis ca e printre cei mai buni , doar ca nu mi se pare cel mai bun . Iti pot enumera cateva motive sa intelegi de ce nu il consider : 1.a intrat in formula1 destul de tarziu ( daca era bun se afirma mai devreme ) 2.a luat primul sau titlul tocmai la 28 de ani 3.are doar 3 titluri 4.din ce am vazut pe youtube , 90% din depasirile lui sunt doar in linie dreapta sau cel mult pe interior ( unde oricine poate sa treaca ) . 5.Schumacher la 34 de ani avea mai multe titluri ca el. 6.Nu si`a dominat niciodata coechipierii in mod evident . Atat Prost cat si Berger au fost cam la acelasi nivel cu el cand au concurat cu aceeasi masina . Dupa cum vezi si eu am argumentele mele destul de plauzibile . Nu are sens sa te iau in serios cand vorbesti de cultura generala . Tu singurul lucru care il sti e sa te certi cu astia mici pe site cand pierzi meciuri la fifa . Nici nu inteleg cum de m`am bagat in seama cu cineva care plangea pentru un joc . Mai bine pune mana si cauta si tu o femeie . Lasa pasiunea cu fifa ca ai si tu o varsta si oricum nici nu esti cine stie ce in domeniu :-j . |
 |
GabiA 20.04.2011RE: 1. F1 nu era industria de acum. Pilotii de F1 ajung sa fie ca gimnastele, in ziua de astazi. Oricum, chiar nu vad legatura... 2. nu vad legatura. 3. "doar" :)) 4. asta-i asa, o aroganta de-a ta. 5. nu vad legatura 6. Pentru ca Senna era tembel. Ai sus un videoclip in care, la Monaco, conducea cursa foarte lejer, dar tot a condus ca un nebun, si a ajuns sa abandoneze. Te vad pasionat de F1. Crede-ma, daca ai fi trait timpurile alea, te-ai fi indragostit de Senna. Hai s-o lasam balta. Tu n-ai accepta ca idolii tai nu sunt cei mai buni, la fel si la mine. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: La multe legaturile sunt slabute asta asa e . Dar ce ti se pare asa special ca are 3 titluri mondiale ? Prost are 4 ( tot in perioada aia ) , Farina are 5 si Schumacher are 7 . Acum poti sa spui ca daca mai traia probabil ca mai castiga . Asta asa este , dar uite ti`am dat un exemplu Schumacher avea 6 titluri la 34 de ani (cand a murit Senna ) . |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Legat de faptul ca Senna era nebun si Hamilton are multe faze de nebun . A pierdut titlul cand aveam un avans foarte mare in ultimele 2 curse . Apoi sezonul trecut era pe 1 si a avut 2 abandonuri din cauza ca a fortat 2 depasiri . Hamilton are doar 23 de ani , e tanar . Are timp sa il depaseasca . |
 |
GabiA 19.04.2011RE: Urmareste videoclipul asta: http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgEIl vei vedea pe Schumacher spunand ca Senna a fost cel mai mare pilot de curse. q.e.d. PS: ar trebui sa vorbesti de ce cunosti. Senna a murit cu trei titluri de campion mondial la activ, si la o varsta si cu o ambitie care ar fi anulat mult din ceea ce a reusit incepand de atunci Schumacher. Daca Senna nu murea, Schumacher n-ar mai fi avut astazi palmaresul acela. |
|
pele.buga 19.04.2011RE: Ai observat că, eşti cam singurul de pe-aici care îi scrie corect numele lui "M. Shumacher" ? :) |
|
Ratzoiul 19.04.2011RE: Asa se scrie ? Nu-ti zic cu rautate , sincer , nu stiu cum se scrie , chiar vreau sa aflu . Stiam ca se pun cratima cand dispare "e" , asa-i ? |
|
pele.buga 19.04.2011RE: Cratima este folosită pentru a lega două sau mai multe cuvinte care se pronunţă împreună. Nu este obligatoriu să dispară anumite litere. |
|
pele.buga 19.04.2011RE: Logic, nu în orice caz poţi scrie aşa. Ca exemplu, nu poţi scrie "nu-îţi" sau "să-îţi". Poţi uni cuvintele pe şi aici cu o cratimă ca să te ajute să vorbeşti mai repede, dar "e"-ul nu dispare deoarece el se aude în pronunţare. Nu ştiu dacă înţelegi ceva din ce încerc să-ţi explic, dar poţi încerca să rosteşti "de pe aici" cu accentul pe "pe" şi apoi să pronunţi repede "de pe-aici" fără accent pe "pe". |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Si eu il scriu corect , dar cateodata ca mi se pare aiurea sa pun Sch:)) |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Cred ca glumesti :| . Pai si daca Schumacher a zis ca e cel mai bun care e faza? E doar o parere . Senna la 21 de ani ti`am zis nu stia cum se scrie Formula1 , alti piloti castiga titluri la vasta asta . Daca Senna nu murea facea maxim 5 titluri si Schumacher tot la 5 ajungea in anii 2000-2004 . Schumacher a trait in generatie cu Senna si adevarul e in perioada aceea a fost cel mai bun . Si in plus era si om de nota 10 , era fair-play e putin normal ca Schumacher sa il aprecieze . Ce ai vrea sa zica ca Alonso e cel mai bun ? Pai Alonso in aia 2 ani pe unde l`a prins l`a facut de ras si facea numai arogante la adresa lui . |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Ti`am zis pentru mine Schumacher nu e cu nimic mai bun ca Button spre exemplu . Diferenta o face faptul ca Button a avut o echipa exceptionala 1 an si Schumacher a avut la dispozitie 5 ani acea masina . Button e mult mai slab ca hamilton pe aceeasi masina . O sa te convingi in timp cand vei vedea ca pana la 35 de ani Hamilton si Vettel vor ajunge la cota de 5 ( minim ) . |
 |
Ciprian 19.04.2011RE: Nu dramatiza asa, nu-i grav deloc ca nu stie X sau Y un fost sportiv. Daca nu exista niciun comentariu, comenteaza tu, ar ajuta mai mult decat comparatia si concluzia de mai sus. |
|
phanntomas 19.04.2011RE: Ia nu mai supara copiii , tocmai a luat buletinul si sarbatorea cu un post inteligent si vii tu aici sa il inveti prostii . |
|
phanntomas 19.04.2011RE: A stai ca are 22 de ani , daca nu ma uitam la varsta cred ca nu imi dadeam seama . |
|
phanntomas 19.04.2011RE: Eu ma uit la formula1 de la 5 ani . E adevarat ca nu i`am prins , dar stiu destule despre ei . Dar ce imi e ca zici Senna , Prost , Mansell ... ce imi e ca zici Shumacher , Hakkinen , Alonso , Hamilton , Vettel . |
 |
GabiA 19.04.2011RE: Esti ignorant. Asta e, sunt destui ca tine, nicio problema :)) |
|
aplopeanu 19.04.2011SAu schimbat foarte mult cursele de f1...eu urmaresc de la 5 ani in fiecare an fiecare cursa si claificari...dar in ultimii ani pilotii care pe vremea lui mika hakkinen si a lui schumacker nu prindeau nici top 10...poate intro zi se va reveni la cea fost....+ ca masinile sunt facute toate egale in ultimii 2 ani deci e foarte greu sa depasesti |
|
phanntomas 19.04.2011RE: Masinile din F1 sunt toate egale , dar doar pe calculator . Vezi ca e o diferenta fata de realitate . Iti dau 2 exemple foarte simple : masina Brawn din 2009 ( prima jumatate a sezonului ) si Red Bull de anu trecut care erau cu mult peste celelalte . Si alta problema e ca era foarte bine sa fie toate egale ca vedeam valoarea pilotului nu a masinii . |
|
aplopeanu 20.04.2011RE: din cate stiu toate motoarele sunt egale....doar dinamica masini se mai schimba...si este foarte greu sa depesesti daca toi sunt egali...gandestete si tu...nici pe vremea lui Prost nu era asa greu |
|
Ratzoiul 19.04.2011Si Massa era bun :D . |
 |
GabiA 19.04.2011RE: Astea-s cifre. Lasa numerele. Nu spun nimic. Senna a fost unic. UNIC ! Tin minte si acum ziua cand a murit... stiu tot ce am facut in acea zi... a fost o zi cumplit de trista. |
|
Ratzoiul 19.04.2011Raikkonen s-a apucat de raliuri ? |
|
phanntomas 19.04.2011Ma rog cred ca ne contarzicem degeaba . Schumacher are cele mai mari performante in formula 1 cu 7 titluri . Deocamdata el este cel mai bun all time . Nu Senna , Prost , Mensell , Hamilton etc . Cu 3 titluri nu ajungi sa faci istorie sa fim seriosi . Reveniri miraculoase a facut si Hamilton in 4 ani nu in 10 sau 15 . Cei mai talentati sunt Hamilton si Vettel ca au castigat titlul mondial de la 21 de ani . Eu zic ca au sanse sa ajunga amandoi la cota de 5 . |
 |
GabiA 19.04.2011RE: Omule, cand a murit Senna, Schumacher nu avea niciun titlu ! Cate titluri crezi ca lua Schumacher cu Senna pe circuit ? :)) |
 |
Brici 19.04.2011RE: Dai premiul daca stiu raspunsul :)) ? |
|
CoSmInN. 19.04.2011RE: Niciunu .. astept creditele :)) |
|
phanntomas 20.04.2011RE: De fapt scuze , venea Senna la 41 de ani si il batea cu 3 roti . E fenomenal omu n`am ce zice . Pai cand Schumacher a luat alea 5 titluri Senna sti cum ajungea ? Cum a ajuns Schumacher acum la 40 de ani la mijlocul plutonului . Probabil a fost eroul copilariei tale Senna si de asta il apreciezi asa . O fi fost bun in perioada lui , dar nu a fost deloc UNIC pe pista . Poate prin gesturile sale de bun simt si pentru faptul ca venea sa alerge din placere si ca a murit pe pista ... asta e altceva . Dar nu ai cum sa zici ca e unic . |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Cu postul asta ai rezolva toata discutia ... sincer sa fiu . Daca tu crezi ca Senna la 40 de ani mai concura sau se mai batea la titlul inseamna ca nu sti care sunt limitele la F1 . Mai zi tu un campion mondial la 40 de ani din ultimii 30 de ani la Formula1 :| . |
|
iuliuscaesar 20.04.2011RE: Bai baiatule tu esti de tot rasul. Am zis ca esti ridicol dar am crezut ca ai macar decenta sa te retragi cu demnitate dintr-o discutie in care spui numai aberatii. Revenind la subiect Nigel Mansell a castigat titlul mondial in 1992 cand avea 39 de ani. Senna a murit la 34 in culmea gloriei. Ti-am dovedit ca nu stii ce vorbesti si ca te dai un spectacol ca un bufon. Vezi ca nu ti-ai gasit prostii din cartier sau de la scoala carora sa le vinzi tu aberatiile tale. In Romania mai sunt si oameni destepti si, din pacate, nu cred ca te numeri printre ei. Inteleg ca esti "neinformat" dar sa contrazici, in maniera pe care ai aratat-o aici, niste oameni care ti-au adus mai multe argumente ce ar fi fost intelese si de un copil de gradinita e o dovada de tupeu si lipsa de educatie. P.S.: Iti dau un sfat: fi mai ponderat in discutiile care le ai. Tu ai impresia ca le stii pe toate si iti poti permite orice. Vezi ca peste 3-4 ani intri in viata reala si Doamne fereste (pentru tine desigur) sa nu-ti vezi lungul nasului cu cei din jur. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Pai si ce vrei sa spui ca Senna il batea pe Schumacher la 40 de ani ? |
 |
GabiA 20.04.2011RE: Lui Senna ii dadeai la 50 de ani cea mai proasta masina de pe circuit si tot le punea probleme mari celor din fata. Senna era un ANIMAL DE PRADA, din rasa cea mai pura. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Sa fim seriosi la 50 de ani ii ieseau toate organele din corp la fortele astea . Cat sa tina si un organism uman . Mai scadeau din reflexe... |
|
phanntomas 20.04.2011RE: De ce crezi ca am cerut un exemplu ? Ca sa te convingi ca a fost doar o exceptie . Tu crezi ca totul merge asa . Inainte se putea castiga si la o varsta inaintata . Uite de exemplu Farina , dar acum nu mai merge . De asta am zis ca Schumacher tot lua cinci titluri . |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Daca tu consideri ca a ma contrazice cu cineva ( tot cu argumente ) inseamna lipsa de respect si de educatie + ca ma faci prost pe ocolite lasa-ma sa termin cu urmatoarea comparatie . Daca Senna a murit la 34 de ani in culmea gloriei , tu la 27 sau cati ani ai depasesti culmea prostiei :) . |
 |
GabiA 19.04.2011RE: Uite-l pe Schumacher plangand dupa ce ii depaseste recordul de victorii al lui Senna. http://www.youtube.com/watch?v=EOQjYCwgLdEEste stupid sa nu iei in calcul atunci cand compari palmaresul altuia cu cel al lui Senna faptul ca omul asta a murit pe circuit. De fapt, da-l incolo de palmares, Senna alerga pentru spectacol. Senna a fost pentru F1 ce a fost Freddie Mercury pentru muzica. Sigur ca fenomenele au continuat, sigur ca industria a produs alte si alte nume, dar show-ul n-a mai fost acelasi. |
 |
GabiA 19.04.2011V-am pus mai sus un videoclip in care un nebun ajunge, DEPASIND, fara sa fie vreun accident, de pe locul 6 pe locul 1 intr-un singur tur. Mai aratati-mi astazi nebunia asta. Asta a pierdut Formula 1. A pierdut pasiunea. Fiecare milion in plus castigat anual de piloti i-a facut mai fricosi, mai speriati, mai prudenti. Oameni precum Senna, Prost, Mansell nu acceptau optiunea infrangerii. Cei de astazi ? Sa fim seriosi, e tot aia pentru ei ! |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Ti`am dat mai sus vreo 25 de minute de depasiri ale lui Hamilton . Cred ca sunt minim 60-70 de depasiri dintre care cele mai multe sunt la risc . Daca tu si din astea crezi ca Hamilton vine acolo pentru bani si e fricos sau prutend inseamna ca ai un fix cu Senna . 50% din manevrele lui Hamilton sunt peste limita , nici nu stiu cu ce excemplu sa incep . Uite pe Monza cand trece de Raikkonen cand e cu vreo 3 lungimi de masina in spate . Uite ce ii face lu Massa la a 2 cursa din cariera in F1 . Uitate la primul start in ce hal s`a putut baga acolo . Daca si asta e pilot prundent atunci e clar cum te uiti la F1 . Ce ai vrea sa faca mai mult de atat ?:| Sa depaseasca pe unu dandu`se peste cap?:| Ce exemplu sa iti mai dau ... uite depasirea la Massa pe Australia e la centimetru... Eu sunt de parere ca nici nu te`ai mai uitat la Formula1 in ultimii 4 ani . Uite aici o cursa de a lu Hamilton cand Mclarenul a fost fff slab in 2009 : http://www.youtube.com/watch?v=-dhmCRFSoIk . Plecand de pe 17 a terminat pe 3 . |
 |
GabiA 20.04.2011RE: Te inseli, m-am uitat, dar e prea mult "respect" intre piloti si nu-mi mai place. Pai, in videoclipul tau, zi-mi macar o depasire in care sa fi contat si altceva decat puterea motorului, superioara evident la Hamilton. Vezi vreo manevra a vreunui pilot depasit care sa insemne inchidere de unghi, sau chestii de-astea ? Acum se depaseste super lejer, si nu-mi place. Asta era toata distractia in F1 de acum 15 ani, faptul ca tu, ca pilot, desi aveai o masina mai slaba, STIAI sa-l tii in spate pe unul cu masina mai buna. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Si crezi ca acum nu e posibil ? Watch this : http://www.youtube.com/watch?v=m28IUEWSpdU&feature=related , http://www.youtube.com/watch?v=TZa1Lvg-1qw&feature=related . Sunt multe exemple , dar astea 2 mi`au venit in minte . Cat despre depasiri iti dau exemplu : http://www.youtube.com/watch?v=TZa1Lvg-1qw&feature=related : totul pana la minutul 2 http://www.competitii.ro/conversatii/extra-fotbal-30/sa-ne-amintim-de-formula-1-1821#c261961 : 0.47 ( pe exterior pe ploaie ) , 1.50 ( si nu e pe puterea masinii , e pe iesire ) , 3.29 http://www.youtube.com/watch?v=2vcGYuGNPS0&feature=related 3.56 ,.4.15 ( toate cele 3 :) , nu mai cunosc pe cineva sa fi depasit acolo ) , 6.18 , 8.04 . Mai multe nu am cum sa iti dau pentru ca zici ceva care nu e logic acum . Cum ai vrea ca cineva sa faca o depasire daca nu e mai rapid ca adversarul . Nu e vorba de motor in cazurile de mai sus , e vorba ori de aspiratie , ori de iesiri foarte bune din curba . Daca te uiti si Senna are depasiri la aspiratie . In clipul tau decat depasirea pentru locul 3 mi se pare frumoasa . In rest sunt toate clasice . Uite si depasirile lui Senna ( cateva ) : http://www.youtube.com/watch?v=zB1bSPJdgfs . Sa fim seriosi zi macar 5 spectaculoase . TOATE , DAR ABOSUL TOATE DEPASIRILE LUI SENNA SUNT DUPA URMATOAREA SCHEMA : sta la aspiratie si dupa ia interiorul si trece sau trece direct pe linie drepta . Ce ti se pare asa spectaculos ? Pai sincer sa fiu vad mai mult repsect in videoul asta decat in ce am pus eu . Aici Senna era mereu lasat cu interiorul liber , unde e mult mai usor sa depasesti fata de depasirile lui Hamilton care sunt din orice pozitie . |
|
<10R> 20.04.2011RE: Cam multe depasiri in linie la Senna. Nu se compara cu manevrele lui Hamilton de mai sus. |
 |
GabiA 20.04.2011RE: La Senna n-o sa vezi, la depasiri, tatonari de 20 de tururi, precum in ziua de astazi. Si nu depasirile au fost neaparat punctul lui forte, cat faptul ca scoatea maximul din orice masina avea, buna sau rea, cat si faptul ca era foarte, foarte greu sa treci de el. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Imi arati si mie la Hamilton cand a stat mai mult de 3 tururi in spatele cuiva ( cu exceptia lui Alonso in 2010 pe Australia )? |
 |
GabiA 20.04.2011RE: N-am arhiva video, sa fac astfel de cautari, iti dai seama. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Nici ca o sa gasesti :D , ca m`am uitat eu la toate cursele de cand e Hamilton si e singurul moment . |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Decat depasirea la Alessi e frumoasa . Oricum asta s`a intamplat din cauza unei probleme in calificari ( din ce stiu eu ) . De asta a ajuns pe 6 . Era mult mai rapid ca cei din fata , practic el a recuperat ce a pierdut din calificari . Este cu adevarat spectaculos , dar cred sunt rare momentele astea si acum nu se mai intampla din urmatorul motiv : in general cei care sunt buni pleaca din fata deci nu mai au ce sa recupereze . Si Hamilton are vreo 6-7 curse cand recupereaza minim 10 locuri fata de locul din care a plecat . |
|
Ratzoiul 19.04.2011"Racing, competing, is in my blood, is part of me, is part of my life." |
 |
Marius 19.04.2011RE: De bun ce era , de aia ! Cei buni sunt intotdeauna luati "acolo sus" ! |
 |
GabiA 20.04.2011RE: Vai, cat de nestiutor esti :)) Senna a inceput in Formula 1 in 1984 intr-un Toleman care era o masina la fel de buna cam ca un Force India din zilele noastre si a condus de la inceput in prima lui cursa de GP si a fost foarte aproape s-o si castige. Hamilton pe de alta parte a intrat in Formula 1 cu fundul in cea mai buna masina. Senna a concurat impotriva unor piloti imensi precum Profesorul (Prost), Mansell, Piquet, Patrese, Lauda si multi altii care aveau talentul necesar pentru a fi campioni mondiali. Si Hamilton concureaza impotriva unor piloti buni, dar care n-au treaba cu tehnici precum heel toeing sau, macar, schimbatul vitezelor. Pune-i pe cei noi in aceleasi masini cu cei vechi, si se vor face de ras. Catre finalul carierei de 5 ani a lui Senna la McLaren, conducea un motor Ford V8, pe cand ceilalti aveau motoare cu controlul tractiunii si V10. Eu ii urez lui Hamilton toate cele bune in cariera, dar i-as dori sa nu mai fie tot timpul pe o masina de top, si atunci vedem ce fel de pilot este. Uita-te la Schumacher, a luat-o din nou de jos si, oricat de mare pilot ar fi fost, nu reuseste sa faca mai mult decat ii permite masina. Senna de-asta a fost asa de mare, pentru ca reusea treaba asta. Ti-am aratat mai sus intr-unul dintre videoclipuri. Tu iti dai seama ce inseamna sa faci, in calificari la Monaco, cu o secunda si jumatate mai putin decat Prost ?! Senna mergea la limita in orice viraj, in absolut orice linie dreapta. Uita-te la modul in care ii "dansa" masina pe sosea, incercand permanent, permanent, sa scoata 120% din ce putea de fapt masina lui. ASTA INSEAMNA UN MARE CAMPION. Nu sa stai cu fundul pe un super motor si sa accelerezi. |
|
iuliuscaesar 20.04.2011RE: Vai, cat de nestiutor esti :)) Asta i-am zis-o si eu, chiar daca intr-o maniera mai acida. Din pacate vad ca nu vrea sa inteleaga si vad ca isi permite tot mai multe "Daca Senna a murit la 34 de ani in culmea gloriei , tu la 27 sau cati ani ai depasesti culmea prostiei". E invatatura aceea populara romaneasca: daca iti zice unul ca esti beat te certi cu el dar cand iti zic mai multi te duci sa te culci. Ar fi trebuit sa se linisteasca sau mai bine, decat sa posteze in necunostinta de cauza, sa se informeze cu privire la subiect inainte sa-si dea aere si sa se dea in spectacol precum vreun manelist care se crede stapanul Romaniei. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Atunci te intreb altfel , de ce Senna nu si`a surclasat categoric fiecare coechipier ? Prost l`a batut 1 an , Berger a fost cam egal cu el in 93 . La Lotus a mai avut un an cand tot asa a terminat aproape de un coechipier . Vrei sa iti zic diferenta in acesti ani ? Acum e mult mai usor de mers cu masina . Pilotul nu mai poate face diferenta daca masina nu este macar apropiata fata de a celorlalti . Nu mai tine totul de el .In trecut era mai greu de condus si daca era un pilot bun normal ca putea sa faca diferenta . Eu il apreciez pe Hamilton din mai multe motive : 1.Din primul sezon a fost egal , pe aceeas masina , cu dublul campion mondial Alonso ... care atunci era pe val tocmai il batuse pe Schumacher 2 ani la rand 2.A fost cel mai tanar campion mondial 3.E singurul care risca depasiri la limita . Te inseli daca zici ca Hamilton a avut mereu cea mai puternica masina . In 2007 a fost undeva la egalitate cu Ferrari , cum a fost si in 2008 . In 2009 a avut a 4 masina , iar in 2010 a fost sub Ferrari si Red bull . |
|
phanntomas 20.04.2011Eu unul sunt de parere ca nici nu te uiti pe depasirile facute de Hamilton . Cred ca sunt de la A la Z toate posibilitatile . In clipurile de mai sus gasesti si depasiri pe exterior pe PLOAIE , tot felul de minuni . Inteleg ca Senna e un clasic , ca a fost special prin felul lui de a fi , prin faptul ca se daruia pe pista , ca facea spectacol , ca era fair-play si toate cele . Dar asta nu inseamna ca a fost si cel mai bun all-time . Practic nu a avut vreo performanta iesita din comun . |
 |
GabiA 20.04.2011RE: Elegant este sa dai reply cand esti intr-o discutie, nu sa postezi intr-una in "root". Mi-e greu si sa inteleg cu cine vorbesti. Mi te adresezi, sau ii spui lui Elrond ? Mi-e greu sa inteleg. Daca mi te adresezi mie, tin sa-ti spun ca faci niste supozitii arogante. Eu nici nu mi-as fi putut inchipui sa-ti spun ca nu ai fi vazut videoclipurile postate atunci cand mi-ai dat vun reply. Dar nah, suntem din generatii diferite si se cunoaste :) |
|
iuliuscaesar 20.04.2011RE: Tie ti se adreseaza nu mie, deoarece tu ai intrat in detaliile privind tehnica pilotajului. Dar cum ti-am zis si mai sus nu ai cu cine discuta, chiar nu ai. Dovada se gaseste la finalul postului sau: "Practic nu a avut vreo performanta iesita din comun ." Atat timp cat toti campionii mondiali dupa Senna si contemporani cu Senna au zis ca el a fost cel mai bun nu ai cum sa te trezesti tu si sa zici ca Senna a fost pilot obisnuit. De asta Romania au ajuns vestiti in Europa (doar prin capsunari si hoti. Ma refer la ultimii anbi pentru ca romanii, cu precadere in perioada interbelica, dar chiar si in comunism erau printre cei mai respectati din Europa avand simtul masurii, o anumita educatie, bun-simt, inteligenta si harnicie, din pacate in ultimul timp ne-am "manelizat" si perspectivele sunt sumbre. |
|
phanntomas 20.04.2011RE: Si ce treaba are asta cu topicul ? Vorbesti mult pe langa . De asta nu te suporta jumatate din site . La fel si in acest topic . Daca veneai si iti exprimai o parere despre formula1 nu e problema . Daca tu intri si zici ca jumatate suntem prosti si tu esti ala destept , atunci ai o problema . |
|
ValentyN91 20.04.2011Parca urmaream si eu cand eram mai mic,sincer nu eram chiar asa de infocat,dar imi aduc aminte ca tineam cu Ralf Schumacher,fratele mult mai celebrului Michael Schumacher,oricum mi ar placea sa particip si eu la o cursa :) |
|
phanntomas 20.04.2011Cezare uite care e problema aici . Fiecare are parerea lui , acesti piloti de care vorbim nu au existat in acelasi timp . Poate vine unu acum si zice ca Farina a fost cel mai bun sau Prost . E vorba de subiectivism . Nu ai cum sa ii compari decat prin performante ( cifre ) . La capitolul performante Schumacher sta cel mai bine cu 7 titluri . Hamilton cu Vettel sunt inca tineri . Au timp sa adune mai multe titluri daca au si masina care sa ii ajute . Problema a venit prin faptul ca tu aia dus un post foarte arogant . Cum ca jumatate de aici suntem niste prosti si neinformati . In plus ai adus o comparatie foarte aiurea , Banel cu nu mai stiu cine nu se compara la performante cu Hagi ; dar Senna nu are cine stie ce performante . Are 3 titluri si a murit la 34 de ani . Schumacher la 34 de ani cred ca avea 5 sau 6 titluri . Alonso are 2 titluri si are vreo 30 . Hamilton cu Vettel au 23 respectiv 21 si 1 titlul ( au timp sa il depaseasca ) . Eu inteleg ca vrei sa pari destept in fata lui Gaby , dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii faci pe ceilalti prosti . Ti-am explicat nu e vorba de ceva concret . Sunt pur si simplu niste pareri personale . |
|
phanntomas 20.04.2011Oricum deja s`a trecut la o comparatie intre piloti de la tema care se refera la competitia in acei ani . Nu am avut ocazia sa vad cursele Live ca eram prea mic sau nu eram:)) :D , dar pot sa zic ca sezonul trecut a fost cel mai frumos din 97 pana in prezent . Nu stiu cati dintre voi l`au vazut integral , dar cu exceptia a 4-5 curse mereu a fost batalie pentru locul 1 pana pe finalul cursei . 5 piloti s`au batut la titlul dintre care 4 pana in ultima cursa . |
 |
miTzuliK 20.04.2011@ phanntomas Sa stii ca atunci cand am vazut numele topicului, mi-a venit numele tau in minte. :)) Despre Formula 1 nu stiu prea multe, uneori cand mai nimeresc pe cate-un program de sport, daca nu e nimic pe alte canale, ma mai uit... Tot ce stiu, e ca acum cativa ani, cand eram mai mic, numai Schumacher imi venea in minte cand auzeam Formula 1. Acum, mai nou, phanntomas. :)) |
|
Catraa121 20.04.2011A devenit plictisitoare F1. Pe când era Shumacher era mai bine. |
 |
Cristi 20.04.2011RE: Ce era mai bine ? Că știai de la începutul cursei cine câștigă ? |
 |
Cristi 20.04.2011RE: Păi și atunci de ce te mai uitai la curse de F1 ? |
|
Ratzoiul 20.04.2011RE: Sa vad cine castiga . |
 |
Cristi 20.04.2011RE: Păi dacă știai de la începutul cursei cine câștiga,ce rost mai avea să și vizionezi cursa? |
Cel mai bun comentariu |
|
Ratzoiul 20.04.2011RE: Sa vad cine castiga . |
|
Catraa121 20.04.2011RE: nu, să văd cine ia locul 2 :) |
 |
miTzuliK 20.04.2011Ce-mi place discutia dintre Cristi si Ratzoiu'. :))))))) Scuzati off-topicu'. :))) |
 |
miTzuliK 20.04.2011RE: Comica zici, a ? Stai asa... 'tradu' putin ca nu prea sunt la curent... am citit ceva din acel articol da' nu m-a prea luminat... :-? nah, sunt mai greu de cap azi. :))) |
 |
GabiA 20.04.2011RE: sunt motoare "plapande"... |
|
phanntomas 20.04.2011Gabi , dar macar te`ai uitat integral la ultimul sezon ? |
 |
GabiA 20.04.2011RE: Nu m-am uitat INTEGRAL la niciun sezon de Formula 1. :) Dar am vazut destul de mult din fiecare, inclusiv din ultimul. Chiar si anul asta am vazut primele doua curse (nu si pe-a treia). E si greu in Germania sa nu faci asta, aici e o adevarata Vettel-manie. |
 |
GabiA 20.04.2011RE: asta mi-ar mai lipsi, sa ma apuc sa vad reluari de sezoane de F1 :D |
 |
Luni, 15 sep 2025 17:57
Anunțuri
|
|