|
QPR 04.12.2011Nu cred că e unul mai presus decât altul. |
|
Under17 04.12.2011Toti au fost cei mai buni incepand de la primul pana la ultimul.Cu toti merita respectati.Chiar daca unii ii critica , dar ei isi fac treaba. |
 |
Papi 04.12.2011Daca tot ai propus aceasta tema, era bine daca faceai si un Sondaj cu numele moderatorilor.. ;-) |
|
Under17 04.12.2011RE: Cu toti au fost buni.Dar daca as fi sa mizez pe cineva , as miza pe Cristi.De fiecare data cand faceam o reclamatie el mi'o prelua si o rezolva.Nustiu daca ma insel , dar cred ca el a fost cel mai activ in rezolvarea cazurilor.Sper sa nu ma insel. |
|
QPR 04.12.2011RE: Eu zic că şi Cipi a fost. :-) |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: Ei sunt administratori |
|
alexinno.starchild 04.12.2011RE: Stiu , dar au o fost majoritatea timpului in acest an moderatori ;-) . |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: Acum candideaza la administratorul anului. |
 |
Chris 04.12.2011RE: Si Papi si Narco sunt Administratori :) |
 |
Cristian-FCRB 04.12.2011RE: Papi a fost pana luna trecut Moderator , asa ca ar trebui sa fie el Moderatorul anului 2011 :) |
|
-pH-Alex 04.12.2011Moderatorul anului : JST.R.F.A Administratorul anului : Andreiu16 |
 |
Cristian-FCRB 04.12.2011RE: La moderatorul anului sunt multe de discutat insa la administratorul anului e clar ca Andreiu nu are contracandidat |
|
-PargheL- 04.12.2011RE: Nu ai cum sa zici ca moderatorul anului este JST.R.F.A,deoarece este moderator de putin timp ! |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: Parerea mea ca R.F.A este , daca ai alta alegere e alegerea ta si o respect :) |
|
alexinno.starchild 04.12.2011M-am gandit putin . Dupa parerea mea , moderatorul anului 2011 este : Papi ! Persoane cu acest rang care sunt in "topul meu " din acest an : J.S.T R.F.A , Narco , Alex . |
 |
KzK-Bebeto7 04.12.2011Papi este moderatorul anului dupa parerea mea.Este o persoana extraordinara respect acestui om |
|
chris-T 04.12.2011Eu cred ca topic-ul ar fii trebuit sa se numeasca "staff-ul anului", fiecare membru al staff-ului dupa parerea mea merita felicitat, am lucrat ca o echipa si asta e cel mai important. On: ar fii frumos sa si argumentati de ce l-ati ales pe moderatorul "x" si nu pe moderatorul "y". Bafta. |
|
Under17 04.12.2011Parerea mea este asta si va ramane.CU TOTI AU FOST BUNI SI MERITA RESPECTATI. Papi , Narco , Remus ,Alessio ,Master ,Cristi, JST.Ivascu ,Jst.R.F.A , Crist-t ,Leon , DaVids0n1o,ady_moldo,Marius^ si cei care au mai ramas. Iar administratori nu mai spun , ''jos palaria'' pentru: Andreiu16,PTM (fratele nostru),Brici , Dragos , Florin , Andrei ,Balexis,Cata Florea ,Imsavur, Claudiu si restu. Chiar daca acest topic e legat de tema :''Moderatorul anului 2011'' eu vreau sa ii felicit pe toti :-) in special Andreiu16 |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: + Gabi , Sebastian si Mihai care au infiintat siteul :) |
|
RoqueJunior 04.12.2011Nu se poate spune care e cel mai bun, insa printre ei nu se afla cu siguranta Cristi Munteanu. |
|
tote 04.12.2011RE: +3......cati suntem toti pe site?:)) |
|
Tailandezu 04.12.2011RE: Nu fi rău . Aşa e el , nu-l mai poate schimba nimeni , are caracter mai dificil , dar nu-i băiat rău , chiar e de treabă dacă stii cum să-l iei . |
 |
cata91 06.12.2011RE: =)))))) adevaraaaaaaaaattt!!! |
|
Milan3zu 06.12.2011RE: +4 Cu stima,respect,salut,o zi buna ! |
|
Ionuţ_old_old 08.12.2011RE: + 6 , prea nu imi plac reclamatiile rezolvate de el . Cam multi "fani " are , dar cei mai multi , negativi . |
 |
Cristian-FCRB 09.12.2011RE: Mie mi-a placut cand am facut o reclamatie pentru ca un jucator nu dorea sa confirme un rezultat . I-am dat toate dovezile de care era nevoie pentru a confirma el acel scor ! Si cum crezi ca a rezolvat ? "L-a rugat frumos pe reclamant , in chatul de la meci , sa confirme scorul " :)) :)) . Bine inteles ca acesta nu a confirmat ! Am facut o noua reclamatie si meciul a fost confirmat imediat de cel care a rezolvat a doua reclamatie ! |
|
Claudiu 09.12.2011RE: Si unde a gresit Cristi? Inainte de inceperea unui joc se apasa butonul "Incepe meciul", iar in cazul in care adversarul nu iti confirma se va confirma automat. 1. Ai apasat acel buton si ai asteptat confirmarea inainte de a intra in joc? 2. In ce categorie ai incadrat reclamatia ta? (nu exista reclamatie pentru asa ceva) 3. Cristi a incercat sa-ti dea o mana de ajutor prin mesajul lasat. Putea sa-ti lase rezultatul asa si se autoconfirma la avansarea competitiei. 4. De asta sunt zeci de reclamatii de rezolvat... unii dintre voi nu stiu sa-si faca treaba cand trebuie sa joace un meci (cautare adversari, apasa "incepe meciul") si vin apoi sa faca 5-6 reclamatii pentru a li se indrepta greseala. Sunt convins ca venea o a 3-a reclamatie in cazul in care nu iti era confirmat scorul. p.s. Cand ai pretentia sa iti fie rezolvate toate reclamatiile impecabil incearca sa-ti faci treaba la fel de bine (vezi regula 16) |
 |
Cristian-FCRB 09.12.2011RE: Serios ? Si ce rezolvam daca ceream inceperea meciului ? Adversarul meu daduse conflict la scorul postat de mine ;) . Si daca nu a gresit atunci de ce urmatorul moderator mi-a confirmat rezultatul ? |
 |
Cristian-FCRB 09.12.2011RE: Ma apuca rasu cand vad ce scrii aici :)) . Tu nu stii despre ce a fost vorba !!! 1 . Nu am apasat acel buton ! Si daca il apasam nu rezolvam nimic deoarece dupa ce am introdus rezultatul el a dat CONFLICT ! 2 . " Adversarul meu a deschis un conflict la meciul direct , nemotivat " 3 . Nu mi-a dat nicio mana de ajutor ! Rezultatul nu se confirma automat deoarece a fost conflict . ( Si eu cred ca trebuia sa-i dea acelui jucator si un avertisment pentru ca a dat CONFLICT nemotivat ) 4. Nu cred ca nu stiu sa-mi fac treaba cand joc eu meci . Din peste 200 de meciuri pe site doar in acel meci s-a produs un conflict ! |
 |
Filip 09.12.2011RE: Dezactivare : Mesaje off-topic |
 |
Ciprian 09.12.2011RE: Nu avea de unde sa stie pentru ca tu n-ai zis ca a dat conflict, ai zis doar ca nu confirma. De-aia e bine ca atunci cand faceti referire la un caz sa aduceti si link-ul, sa nu mai apara confuzii de genu. |
 |
Cristian-FCRB 09.12.2011RE: Meciul a fost jucat intre : CRISTIAN_FCRB si CONTABILU Si acel cont mi-a fost dezactivat , deci nu am de unde sa aduc link . Greseala mea a fost ca nu am spus ca a dat conflict in postul Vineri, 9 dec 2011 12:47 |
 |
Ciprian 09.12.2011RE: OK, ti-ai dat seama ca greseala a fost a ta, acum ii poti cere scuze lui Claudiu ca i te-ai adresat asa, fara sa fii atent la detaliul respectiv. |
|
KhrisTiano 08.12.2011RE: Puneţi-vă în locul lui. Nu cred că v-ar fi bine. |
 |
Cristi 08.12.2011RE: Nu . Chiar imi e bine , unii au uitat ca atunci cand acuzam o facem pe dovezi . Asa ca ... noi sa fim sanatosi . :) |
|
UCV-Geo 08.12.2011RE: Ok multa bafta |
|
Heimdall 04.12.2011Atata timp cat greselile nu au existat in rezolvarea unei probleme/reclamatii, tot staff-ul isi asuma meritul, nu doar unul singur. Dupa parerea mea, nu ai cum sa faci diferenta cand fiecare si-a facut treaba. |
 |
miTzuliK 04.12.2011Vad ca sunteti foarte multumiti de prestatia staff-ului... si totusi mai exista certuri mari pe site, mai ales la reclamatii. |
 |
Chris 04.12.2011RE: Mari? .. ti se pare .. si certurile sunt inevitabile ... noi romanii suntem predispusi la cearta :)) |
 |
miTzuliK 04.12.2011RE: Erau vremuri cand se deforma pagina de atatea reply-uri. Si nu doar la sectiunea aia. |
 |
Chris 04.12.2011RE: "erau vremuri"... in trecut,da ! :) |
 |
miTzuliK 04.12.2011RE: Ce-ar fi sa-l trecem la prezent incepand cu reply-ul asta ? :)) |
|
RoqueJunior 04.12.2011RE: gresesti, tot omul se cearta, pana la urma e ceva oarecum normal. |
 |
Chris 04.12.2011RE: Ma refeream ca noi romanii suntem asi in ale contradictiei.. :D |
 |
Ciprian 04.12.2011Probabil ca se va face o tema de discutie dedicata superlativelor competitii.ro, exact cum a fost a lui Cristian-FCRB acum un an, dar trebuie sa avem putina rabdare, e cam devreme, o luna inseamna a 12-a parte dintr-un an. |
|
KhrisTiano 04.12.2011RE: Într-o lună se pot întâmpla multe. |
 |
Cristian-FCRB 04.12.2011RE: Acum e mai usor de facut tinand cont ca poti folosi chestionarul de la topic :) , Apropo , se pot pune mai multe intrebari in acel chestionar ? |
|
UCV-Geo 04.12.2011Moderatorul anului : Papi ................Argument: Omu e foarte activ si dispus sa te ajute in orice problema . Aaaa era sa uit tot STAFF-UL este minunat mult succes pe 2012 la mai multe realizari . |
 |
Chris 04.12.2011RE: Papi e administrator...nu moderator :P |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: Baietii spun ca Papi a fost mult timp din acest an moderator , asa ca l-au pus la cel mai bun moderator . |
 |
Chris 04.12.2011RE: Atunci si Narco si el...ar trebui..deoarece au fost avansati in grad pentru munca extraordinara depusa si pentru calmul aratat in luarea deciziilor :D |
|
-pH-Alex 04.12.2011RE: Daca ei il vor pe Papi :)) |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Hahaha hai sa radem ....... |
 |
Chris 04.12.2011RE: Radeam cu Pato.. :-?? ...te-am ofensat cu ceva,de raspunzi asa sarcastic?:D |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Mai atacat indirect ... nu vrea sa intru in polemica cu tine . |
 |
Chris 04.12.2011RE: eu ? :)) |
|
alexinno.starchild 04.12.2011RE: CMBC ! Chiar daca de putine ori am fost de acord cu tine :-)) . |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: NGU incerci sa ma provoci ? |
 |
Chris 04.12.2011RE: Gata baieti, n`are rost sa va certati.. UCV .. te-au tachinat pentru ca ai inteles gresit..reciteste putin si ai sa intelegi.. glumesc si ei , iarta-i , nu fi asa iritat.. intra si tu putin in febra sarbatorilor ! >:D< |
|
CataliN. 04.12.2011RE: Hei UCV, respira omule incearca putin si spiritul de gluma. Am spus Sandre 2 ca ai tendinta de dictator. :"> |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Scuze atunci Cipi e cel nominalizat |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Papi a fost si el Moderator multa vreme anul acesta asa ca poate fi nominalizat |
 |
Chris 04.12.2011RE: Corect ...am scris mai sus la 21:59 ! :P |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Doamneeeeee pai si la ce mi-a atras frate atentia ? |
|
CataliN. 04.12.2011Moderatorul anului: JST.R.F.A. Administratorul anului: Drg |
|
CataliN. 04.12.2011RE: Nu pot sa ma numesc un "batran" pe acest site, mi-am dat si eu cu parere din reclamatiile care mi-au fost rezolvate de catre cei doi cu stima si respect asupra playerilor si fara sa influenteze cu ceva vreo relatie sau ceva de genu`. |
|
Tailandezu 04.12.2011Cristian Hurjui , cel mai de treabă băiat şi viitorul site-ului. |
|
Impulsive 04.12.2011Moderatorul anului:Papi( rezolvari concise mereu, nu tine partea nimanui, implicare 100%) Administratorul Anului;Drg ( indiferent de inculpat ramane ferm si pe pozitie e ca un cancelar german good job) |
|
tote 04.12.2011dupa cum stiu aproape toti care urmaresc discutiile am avut "dueluri" mari,discutii aprinse in contradictoriu cu mai multi din staff.cu toate astea nu pot sa nu-i remarc dintre moderatori pe marius si deyu.felicitariile mele baieti,tineti-o tot asa.din punctul meu de vedere sunteti exemple de urmat pt ceilalti |
 |
Deyu 05.12.2011RE: Multumesc pentru felicitari, insa nu cred ca am facut nimic diferit fata de colegii mei si nu sunt cu nimic mai presus fata de ei. Am incercat sa las o impresie buna fiecarui user cu care am interactionat. Am respectat, respect si voi respecta in continuare toti userii care fac parte din acest site. |
|
tote 05.12.2011RE: lasa modestia:)).ultima fraza te separa de "turma",parerea mea........ |
 |
Deyu 06.12.2011RE: Stii cum e, fiecare are caracterul lui, dar nu cred ca ceilalti colegi ai mei nu respecta userii de pe acest site. Nu exista asa ceva. Si nu vreau sa dovedesc nimic, insa si atunci cand nu am avut "M-ul" dupa nick am respectat, chiar daca de multe ori am fost jognit si ironizat, am decis sa tac din gura. S-a facut o descoperire cu multi ani in urma care e valabila si acum: Indiferenta doare cel mai tare. Asa ca mai bine lasa'l pe cel ce te face troaca de porci sa turuie degeaba, ca atunci nu are satisfactie si il doare. :> |
|
Neymar__ 04.12.2011Daca cereti si parerea unui ""veteran" , parerea mea e ca cel mai capabil dintre moderatori cel putin in anul in curs s-a dovedit a fi "Alessio". Parere strict obiectiva, nu interpretati ;-) Semnat: Torresica! :D Va salut din Bora-Bora!! >:D< :* |
|
Impulsive 04.12.2011RE: Asa ii zice acum la CUcuieti din Deal:)) |
|
Neymar__ 06.12.2011RE: Te simti rau, ai febra? |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Si eu te salut de la mine de acasa |
|
Majin 04.12.2011Intradevar toti merita felicitati pentru ceea ce au facut,fac si vor face in continuare dar eu unul tin sa-l felicit in mod special pe andreiu16 ! Un adevarat "lider" ca sa zic asa ! Felicitari andreiu si tine-o tot asa ! tot respectul meu ! |
|
mitanul21 04.12.2011E greu sa alegi un moderator al anului dar din punctul meu de vedere , cei mai buni moderatori au fost Papi si Alessio. Din randul administratorilor vreau sa il felicit pe Andreiu16 pentru munca depusa pentru site si pentru faptul ca in orice disputa a fost implicat, si-a mentinut puctul de vedere si o atitudine de invidiat. |
 |
DRG 04.12.2011Anul trecut a existat un tipic asemanator, insa incomplet tocmai fiindca erau doar cate 3 propuneri la fiecare categorie, asa ca ramasese ca anul acesta sa se ocupe cineva din staff de "superlativele anului". Nu uitasem de acest lucru, insa n-am avut tragere de inima sa creez eu topicul fiindca in momentul de fata chiar avem un staff numeros si mai ales valoros. Baietii au trecut peste unele orgolii existente la inceput de an si au invatat sa se respecte intre ei si sa lucreze impreuna, chiar am ramas placut surprins de asta. Au fost si cativa oameni in care nu prea aveam incredere dar care au demonstrat ca sunt cu capul pe umeri, jos palaria in fata lor. Una peste alta, am renuntat la propunerea acestui tip de topic fiindca eu unul n-as sti pe cine sa votez pentru rangul de moderator. Ii felicit pe toti pentru ca au reusit sa formeze o echipa si pentru ca stiu cu totii ca e bine sa pui interesul colectiv in fata celui personal. |
|
UCV-Geo 04.12.2011RE: Frumos spus .... |
|
criss16 04.12.2011Moderatorul anului: pele.buga |
 |
Pele 05.12.2011RE: Eu n-am nicio luna de cand sunt moderator, dar apreciez. Contacteaza-ma pe messenger! :* |
|
adistiff 04.12.2011In acest an toti moderatorii s-au comportat exemplar in special Cipi, Cristi si Ivascu. Succes tuturor si sper ca la anul sa fie un staff la fel de perfect ca pana acum. |
|
Impulsive 05.12.2011RE: Tu cu siguranta ai castiga CMOP |
|
CataliN. 05.12.2011RE: CMOP? Cel mai opintit post? :|||| |
|
Impulsive 05.12.2011RE: ^Cel Mai Ofticat Player^ |
|
adistiff 05.12.2011RE: Cum ai ajuns la aceasta concluzie? |
|
Impulsive 05.12.2011RE: [x-2]-[x+2]=CMOP P.s glumeam daca nu te-ai prins... |
|
adistiff 05.12.2011RE: Cam grea matematica asta... |
|
UCV-Geo 05.12.2011RE: Un matematician bun |
|
Bebe23 05.12.2011Moderatorul anului : JST.R.F.A Administratorul anului :PTM , Andreiu16 si mutulik :> |
|
Messi10barca 05.12.2011Moderatorul anului : JST Ivascu Administratorul anului: andreiu16 |
|
Just.ALN 05.12.2011Moderatorul anului : JST Ivascu Administratorul anului: andreiu16 |
 |
sicilianu 05.12.2011Moderatorul anului: JST.R.F.A. Administratorul anului: Drg |
 |
Cristian-FCRB 05.12.2011RE: tot clanul JST o sa-l voteze pe Chris ? :)) |
|
Justin_08 05.12.2011Mai bun era un topic cu cel mai slab moderator . Acolo era batalie mare , putini erau cei nepropusi . |
|
Kenvelo 05.12.2011RE: Termenul folosit de tine "slab" este un pic cam dur, noi nu avem moderatori slabi pe acest site. Daca un moderator a luat candva o decizie mai neinspirata sa-i zicem, asta nu inseamna ca este un moderator slab. |
|
UCV-Geo 05.12.2011RE: Are dreptate Narco nu sunt moderatori slabi pe site . |
 |
Pele 05.12.2011RE: Ar trebui sa ai putin respect pentru efortul pe care-l depun moderatorii pentru a va rezolva voua reclamatiile si scandalurile, unele din ele penibile. |
|
tote 05.12.2011RE: nu o face sa para ca si cum ar fi o obligatie pt voi.nu va obliga nimeni.... |
 |
Pele 05.12.2011RE: Aaa... si daca un om care te ajuta cand ai nevoie, nu trebuie sa-l respecti pentru asta, nu? Ce naiba, doar nu l-a obligat nimeni. Ai niste replici... |
|
tote 05.12.2011RE: daca ma ajuta din propria initiativa,da,merita respect.u doar iti faci meseria pt care primesti niste credite,esti platit,asa ca las-o mai moale....ai o luna de cand esti moderator si deja ne soliciti respectul.........castiga-l,nu il solicita aici |
|
getthebest 05.12.2011RE: Deviezi de la subiect la fel ca multi altii care au postat pana acum. Tu crezi ca pele.buga, sau oricare moderator/admin, sta in creditele alea ? Sunt persoane din staff care si-au cumparat credite in ciuda faptului ca primesc acel bonus lunar. Si daca nu stiai, creditele ajung la jucatori prin sponsorizarea cupelor/campionatelor. Nimeni din staff nu foloseste creditele pentru nevoile personale. @ Ar trebui sa aveti bunul simt si sa aratati putin respect pentru toti cei care fac parte din staff. |
|
tote 06.12.2011RE: nu cred ca sta nimeni in creditele astea. eu,cel putin,nu pot sa am respect pt toti din staff,nu-i cunosc,nu le-am urmarit activitatea.ii respect doar pe cei care mi-au dovedit ca il merita,gen balexis,andreiu16,andrei,deyu,marius........ |
 |
DRG 05.12.2011RE: Rangul de moderator e meserie? N-as vrea sa stiu in ce domeniu vrei sa faci tu cariera... Tu ai senzatia ca ne cumparam haine si bilete de avion spre Paris din credite? |
|
tote 06.12.2011RE: la ce efort faceti unii dintre voi e mai mult decat suficient ceea ce primiti.....eu st arbitru,daca ma duc inainte de meci la jucatori si le zic ce zice buga mai sus:"respectati-ma ca fac efortul sa vin la meci sa va rezolv voua fazele,simularile,unele chiar penibile" cu siguranta nu voi obtine respectul lor.........ce am vrut eu sa spun e sa nu se planga de efortul pe care il depune pt ca nu e obligat.nu cred ca se supara nimeni daca spune:e prea mult efort pt mn,renunt. |
 |
DRG 06.12.2011RE: Faza cu "e mai mult decat suficient ce primiti" e o prostie, scuza-ma ca ti-o zic asa direct. Tu primesti bani reali, arbitrajul e meseria ta, in timp ce o buna parte din membrii staff-ului au job-uri si se ocupa de site benevol in timpul liber. E nevoie sa repet ca acele credite nu ne ajuta sa ne cumparam mancare sau haine? Nu se pune problema daca sunt multe sau putine credite, fiindca nu pentru ele moderam/administram. De cele mai multe ori creditele noastre ii ajuta tot pe ceilalti useri, fiindca devin sponsorizari. Nu cred ca ti-a cersit nimeni respectul si nici nu ar fi normal. Respectul e o chestie care vine de la sine, dar ca sa poti respecta pe cineva trebuie sa ai si bun simt. Nimeni nu vrea sa se ocupe cate 30-60 min pe zi de cazuri si la sfarsitul zilei sa primeasca ironii sau injuraturi. De-aia bunul simt e un lucru pe care il cerem noi userilor si in ultimele luni mi s-a parut ca lucrurile au mers spre bine. |
|
tote 06.12.2011RE: eu nu vad sa-l injure sau sa-i ironizeze nimeni pe andreiu16 sau pe balexis........daca unii dintre voi sunteti ironizati inseamna ca gresiti undeva.nu e nimeni nebun sa te vada ca esti echidistant si capabil sa rezolvi reclamatii si sa te ironizeze......si la voi e exact ca si la mn:respecti jucatorii si iei deciziile corecte,esti apreciat,nu faci asta esti injurat si zic toti ca esti slab.in momentul in care accepti sa fi moderator trebui sa stii ca vor veni si astfel de situatii |
|
Kenvelo 06.12.2011RE: Moderatorii site-ului si Administratorii sunt oameni, nu roboti. Se mai fac si greseli, dar niciodata nu raman nereparate. Daca stii sa-ti impui punctul de vedere civilizat, esti ascultat altfel de cei din jur. Dar cand il faci moderatorul care ti-a rezolvat reclamatia, incompetent, si daca ai un ton agresiv si nervos n-ai sa rezolvi niciodata problema. Un moderator rezolva zilnic 20 sau poate chiar 30 de reclamatii, fel si fel de reclamatii, de te doare capul, sunt unele cazuri in care trebuie sa investighezi mai rau ca Sherlock Homes. Nu se plange nimeni de asta, dar voi, trebuie sa intelegeti, ca atunci cand un moderator, poate ia o decizie mai pripita sa-i spunem, trebuie sa stiti sa va argumentati din nou punctul de vedere, civilizat. Discutia asta, parte interminabila ,asa ca sper ca, cat de cat am transmis un mesaj. |
|
tote 06.12.2011RE: mai,dar pana la urma eu nu va inteleg pe voi.ce vreti de fapt?noi sa va respectam si sa va ridicam in slavi indiferent de deciziile pe care le luati? daca nu v-ati plange de asta nu ar fi discutia asta aici.....daca moderatorii se plang de 20-30 de reclamatii e clar.......sa le rezolve gresit pe toate,oricum nu patesc nimic..........nici noi jucatorii nu suntem roboti,asa ca ne enervam si noi cand vedem 5-6 decizii gresite ale aceluiasi moderator doar la un anumit jucator si il m-ai facem incompetent.....care,app nu e o jignire,toti suntem incapabili(incompetenti) sa facem ceva |
|
tote 06.12.2011RE: ...il mai facem......deja m-am enervat si scriu repede si gresit............n-are rost sa continuam,ai dreptate,nu o sa se schimbe nimic:voi ramaneti niste zei,de neatins,puteti sa luati orice decizie ca nu va trage nimeni la raspundere,noua daca nu ne convine suntem liberi sa parasim site-ul............poate e mai bn pt contul meu sa fa laud si eu pe aici si sa va injur in gand,cum fac altii (si crede-ma,st destui,numai mie mi-au cerut vreo 8-9 id-ul si imi spun pe mess ca am dreptate si multe altele in lgatura cu o discutie despre un anumit moderator), dar mie mi-a placut sa discut problemele cu oamenii,sa gasim solutii.......dar se pare ca asta e imposibil,din pacate. |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: "sa investighezi mai rau ca Sherlock Homes" ai dreptate |
 |
DRG 06.12.2011RE: Te inseli. Cred ca toti din staff ne-am luat carne in frigider pentru sarbatorile de iarna din urmatorii 10 ani. Eu m-am ales cu floodarea adresei de mail pentru ca dadusem o dezactivare pe bune. Chiar cel care m-a floodat a zis ca stie ca a meritat-o, dar asa avea el chef sa se manifeste. Exemple de-astea sunt cu sutele, n-are rost sa incepem sa le insiram aici. Daca tu crezi ca doar cei care gresesc sunt injurati inseamna ca traiesti intr-o lume utopica. Sa-mi zici unde e ca vreau si eu acolo. |
|
tote 06.12.2011RE: da,te cred ca st si astfel de personaje.dar vezi,e si asta una din probleme:unul te injura de nu mai stii de u,iti floodeaza adresa de mail,altul iti spune doar "incompetent" de exemplu si st pedepsiti la fel.altii il fac pe unu bolnav psihic si nu patesc nimic............cum spui u,ala ti-a facut rau desi stia ca ai dreptate:png direct,nu mai stai la discutii.dar png sa ramana,nu cum am vazut ca e moda,dupa o luna nu mai e png:bn ai venit inapoi.aici e singur loc din lume unde titulatura de png se poate retrage:)) eu st adeptul regulilor,regulamentului,am mers intotdeauna pe maximul pedepsei,dar pt toti la fel.doar asa faci treaba si iti castigi respectul jucatorilor. |
|
tote 06.12.2011RE: ....sa-i injure... pardon |
 |
Filip 06.12.2011RE: Cand am preluat functia de Moderator aveam 5 cifre in dreptul creditelor,asa ca las-o mai moale...TU |
 |
Cody88 06.12.2011RE: Sau maxim 6 :-?? |
|
tote 06.12.2011RE: si cati mai erau ca u?eu nu am vrut sa spun ca e moderator doar pt credite,poate nu m-am exprimat eu bn......doar ca totusi,mult,putin,primeste ceva.si chiar daca ar fi gratis,nu-l obliga nimeni sa faca asta.iar sa soliciti respectul jucatorilor mi se pare patetic...... |
 |
DRG 06.12.2011RE: N-a solicitat respectul nimanui. Topicul asta a fost facut pentru a desemna cumva cel mai bun moderator, moment in care cineva (cu mai putin bun simt, cu multe conflicte si cu avertisment in jurnal) a spus ca mai degraba e bataie la pozitia de cel mai slab moderator. Comentariul ala nu-si avea rostul, ba e sanctionabil in conditiile in care nu vii cu argumente. pele.buga i-a spus ca AR TREBUI sa aiba respect, tocmai pentru ca si noi la randul nostreu ii respectam pe useri rezolvand cazuri. Respectul reciproc ti se pare ceva patetic? |
|
tote 06.12.2011RE: se pare ca avem pareri diferite despre ce inseamna respect.eu nu consider ca daca imi rezolvi cazul ma respecti,ci doar iti faci datoria. |
 |
KÖNIG 06.12.2011RE: Noi nu suntem platiti pentru ceea ce facem.Ba chiar mai mult de atat,acele credite pe care un moderator le primeste lunar le-a platit ca sa primiti voi premii de Craciun.Am putea sa ne facem datoria si fara sa respectam dar nu asta era ideea.Nu prea intelegi acest cuvant si nici nu cred ca are rost sa ne invartim in jurul cozii. |
|
tote 06.12.2011RE: ft mult ne-au respectat colegii tai cand au trisat la poker........ |
 |
DRG 06.12.2011RE: Cand au trisat la poker au fost pedepsiti. |
|
tote 06.12.2011RE: vorbeam de respect.unde a fost respectul lor atunci?cum sa respectam noi asa oameni?acum vin si ne tin noua discursuri de morala,respect si bun simt.daca aveau bun simt nu mai acceptau sa faca din nou parte din staff.......e pacat ca unii dintre voi,care va faceti treaba, in loc sa luati atitudine, incercati sa le ascundeti sub pres.......cum crezi ca se simte unul dintre moderatorii curati,marius,de exemplu, cand vede ca un trisor are acelasi rang ca si el?crezi ca ii vine bn? |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Nu cred ca esti persoana potrivita sa tii o astfel de morala. Mai bine te uiti in propria gradina, meditezi asupra greselilor facute de tine si dupa ce n-o sa mai faci, atunci ai putea sa ne tii o morala. |
|
tote 06.12.2011RE: pe ce te bazezi cand spui asta?la jurnalul meu vad un avertisment (luat usor,parerea mea). ce conturi ai mai avut inainte de te-ai simtit atacat? |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Vad ca pentru voi conteaza foarte mult acest jurnal parerea mea ca multe dintre avertismente sunt date eronat ...... auzi ironii multi de pe acest site sunt foarte aroganti . |
 |
ivascuA 06.12.2011RE: Pai si daca il primeai pe 'merit' crezi ca erai de acord cu el? Atata timp cat l-ai primit, e normal sa nu fii de acord cu el. Din punctul meu de vedere si din punctul de vedere al mai multor super-moderatori(adica admini cum le ziceti voi), avertismentul este dat pe merit. |
|
tote 06.12.2011RE: e doar parerea mea.am primit pe primul cont un avertisment cu care am fost de acord,,mi-am cerut scuze,i-am trimis pm celui pe care il jignisem,imi era rusine de el. nu st genul sa nu fiu de acord cu lucruri evidente.m-am purtat exemplar apoi,ca dovada ca au trecut 6 luni si mi s-a sters.apoi a venit moderatorul "placut si respectat"de toata lumea si m-a provocat........ vreti sa spuneti ca eu,cu un avertisment nu st in masura sa tin morala?dar un moderator prins ca a trisat la poker,si-a batut joc de alti jucatori,e in masura sa mai fie moderator? domnilor,nu vreau sa tin morala nimanui,vreau doar sa incercati sa fiti rezonabili,sa recunoasteti adevarul pe care il vede toata lumea. |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Nu ma refer doar la contul acesta. Nu te mai face ca nu stii. Las-o asa si nu mai face morala, ca nu esti omul potrivit, dar daca tie iti face placere, continua. O mica precizarea vreau sa-ti fac si cu asta inchei, faci off-topic. |
|
tote 06.12.2011RE: nu ma fac ca nu stiu,am si specificat despre contul celalalt.compara u ce a facut tote_vali cu ce a facut crs si apoi sa-mi spui si mie care e mai in masura sa fie respectat pe acest site. ma discriminezi,mai mult de jumatate din mesajele de la discutii st off-topic,dc doar pe mine ma atentionezi/ameninti? |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Totul are un inceput ! Si invata ca in viata vorba dulce, mult aduce ! |
 |
KÖNIG 06.12.2011RE: Eu uite care e situatia,mie mi-a ajuns panarama asta pe care o faci tu aici.Ai luat avertisment pentru denigrarea staffului si daca iti mai bati mult joc de munca noastra iei si dezactivare,asa de sarbatori. |
|
KhrisTiano 06.12.2011RE: Vrea să fie moderator şi nu ştie cum să facă. :-)) |
|
tote 06.12.2011RE: :))=)) daca as vrea sa fiu moderator,as face ce faci u prin acest mesaj :* |
|
tote 06.12.2011RE: gata domnu,incetez.......imi ajunge ca mi-au dat dreptate 3 jucatori dupa discutia de astazi,dintre care unul ft apreciat pe site,chiar si de voi,stafful.mai st ceva mai sus inca 5 care au aceeasi parere cu mn,au inceput numaratoarea pe acolo,poate candva va conta si parerea noastra.....o seara placuta |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Ce dur a fost omu "poate candva va conta si parerea noastra.....o seara placuta" |
|
DarkShad0w 06.12.2011RE: Nu are nici o relevanta trisatul la poker cu respectul. EU zic simplu sa te uiti in DEX sa vezi ce inseamna acel cuvant daca nu ai fost invatat de mic si sa nu vorbesti fara sens. Eu am fost moderator si am fost si eu pedepsit atunci cu pokerul din cauza unei singure seri, unei singure fraze...in fine, dar am aratat respect si am stat retras fara sa fac scandal (adica intram pe site doar sa mai citesc conversatiile si sa vad ce mai este nou). La inceput am reactionat exagerat pentru ca nu mi s-a parut corect, insa Gabi este cel care decide totul si nu poti sa ii intorci decizia. PS: Nici acum nu dadeam Reply, puteam sa citesc cum am facut pana acum fara sa raspund, dar a trebuit sa o fac. PSS: Nu am zis nimic sa te jigneasca, tu trebuie sa intelegi doar esenta. |
|
tote 06.12.2011RE: ok.....ai gresit,oricine o poate face,dar macar ai avut bunul simt,cum spui si u sa stai retras. |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Adica restul sunt nesimtiti ? Atentie la ce cuvinte folosesti, atentie.. |
|
tote 06.12.2011RE: :-j ti se pare tie ca st genul care spune lucrurile cu subinteles?acesta e ultimul lucru pe care il poti spune despre mn:)) daca am avut ceva de spus,am spus-o direct.....inteleg eu ce vrei u sa faci,dar tre sa incerci mai mult de atat.......bft |
 |
Chris 06.12.2011RE: Ce-ti mai place sa fi in centrul atentiei ! :P |
|
tote 06.12.2011RE: nu e cazul aici.eu incetasem,dar daca a scris darkshadow,era normal sa ii raspund,de-aia e discutie,nu? |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Nu incerc nimic, ca la cate ai spus, puteam de mult sa fac ceea ce zici tu ca vreau eu sa fac. Eu deobicei tac si fac, dar in cazul asta sunt ca si cainele care latra dar nu musca. Eu ti-am explicat frumos si nu numai eu, dar vrei sa ai tu ultima replica, uite poti sa apesi pe raspunde acum si lasa ce replica vrei tu, eu nu mai am de gand sa-ti raspund. |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Alex (Moderatorul Anului) iti spune ceva ati deviat de la subiect foarte mult ... |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Ai inteles gresit ce am vrut sa spun ....Cred |
|
tote 06.12.2011RE: nu am incalcat cu nimic regulamentul,nu ai pt ce sa-mi dai avertisment.nu am 12 ani sa cred ca nu ai face-o daca ai avea ocazia.nb |
 |
Pele 06.12.2011RE: Nu eu am cerut respect, am vorbit in numele celorlalti moderatori/administratori care va rezolva voua reclamatiile de atata timp. Mie imi ajunge respectul unor OAMENI adevarati de pe acest site pe care l-am castigat cand nu aveam rangul de moderator. De cat sa fiu de respectat de 100 de oameni ca Vasillici, mai bine de unul singur ca Cipi. |
 |
Filip 05.12.2011Doamne unde s-a ajuns cu discutia asta,parerea mea este ca cine a ajuns sa faca parte din STAFF nu sunt persoane slabe asa ca terminati cu toate prostiile. |
|
valy956 05.12.2011Adminu` anului : KzK-PTM Fara aducere de argumente va rog .:)) |
|
-pH-Alex 05.12.2011RE: Cum sa nu il sustii tu pe PTM :)) |
|
Marius^ 05.12.2011RE: Cum sa nu iti pui ma olteanu =))) |
|
Andu90 05.12.2011Moderatorul anului : O grecizie grea , dar o voi lua : Leonn , Cristi , christ - T , toti moderatorii trebuie felicitati , pentru munca depusa , dar pe ei ii " simpatizez" cel mai mult. Admini anului : Andreiu16 ( niste idei geniala , pentru noi useri , mai ales cupele de sarbatori) , DRG |
|
valy956 05.12.2011RE: Te injura rau limba materna,crede-ma. :) |
|
fcsbmarius 05.12.2011Getthebest - moderatorul anului |
|
Milanezu. 06.12.2011moderatorul anului......hmmmmmmmmm yaubauhaumiau a fost cel mai bun moderator :))))) |
|
<10R> 06.12.2011Nu cred ca este unul mai presus ca altul. Toti si-au facut treaba in felul lor. |
 |
AlessioA 06.12.2011Era frumos , sa faci si un sondaj daca toti ai deschis acest topic :D |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Pai rog un Admin daca poate modifica sa faca si un sondaj ..... Nu m-am gandit . |
|
Alex_old_admin 06.12.2011RE: Mai bine se face alt topic, daca tot se vrea sondajul asta(nu stiu pe cine ajuta), ca si asa aici s-a aberat cam mult.. |
|
UCV-Geo 06.12.2011RE: Ok da chiar sa aberat .. |
 |
ivascuA 06.12.2011RE: Poti vorbi cu Gabi sa introduca acel sondaj. |
 |
ivascuA 06.12.2011RE: Pentru putin! :) |
|
V.N.G-U.t.Z.u 07.12.2011Da interesanta discutie , parerea mea ca toti sunt buni , toti isi fac treaba corect ... Bafta..! |
|
Kastorr 07.12.2011Moderatorul anului : Cristi Administratorul anului: andreiu16,DRG,Florin,Papi. |
|
Ionuţ_old_old 08.12.2011Eu consider ca moderatorii anului sunt .Papi. si Narco deoarece au evoluat in rang si Cristi Pustai aka JST.RFA ! Pe lista asta l`as mai adauga pe Florin aka getthebest . Asa cum e la scoala, sunt elevi mai buni si altii mai putini buni , asa e si aici , sunt unii moderatori foarte buni , dar sunt si mici exceptii , de care nu vreau sa discut , se simt persoanele respective :) . |
 |
Chris 08.12.2011RE: Chris ! Te rog ^:)^ ... a nu se confunda cu persoana tatalui meu, merci :* |
|
Kastorr 08.12.2011RE: Care sunt aia mai putini buni ?Eu consider ca toti sunt buni cu exceptia lui Cristi Munteanu. Care e de acord cu mine Thumbs Up:)) . |
|
-PargheL- 08.12.2011RE: Se vede ca nu mai esti PNG :))) in toate conversatiile apari tu :D ! |
 |
Brici 08.12.2011RE: Redevi PNG in stilul asta :) |
 |
Chris 08.12.2011RE: Nu inteleg de ce te iei de el.. e mai recalcitrant dar si`a spus o parere.. poate ii displace caracterul lui Cristi... nu sunt toti deschisi la minte ! Are o opinie si-o expune ... si primeste amenintari.. :) daca a revenit din PNG inseamna ca trebuie sa taca? .. Nu mai poate spune nimic ? :D Nu`i iau apararea ca este un om foarte acid doar ca mi se pare ca va luati prea aiurea..chiar si cand isi expune doar o parere ,e adevarat,cu tenta ironica :d |
|
tote 08.12.2011RE: bv tata.......ai mare dreptate +1 |
 |
BIRZU 08.12.2011RE: Sustin ! |
|
Heimdall 08.12.2011RE: I-a mai terminati-va fratilor, nu sunteti voi in masura sa-l "trageti de urechi". In conditiile astea, doar parerile staff-ului ( despre el ) conteaza, voi nu faceti decat sa fiti priviti cu alti ochi, si nu cu unii buni. |
|
tote 08.12.2011RE: :)) kastorre kastorre |
|
Mihaitza 08.12.2011Cristi este unul dintre cei mai buni moderatori ;) . Nu stiu ce comentati voi atat , ca nu stiu cce , nu stiu cum ... |
 |
DRG 09.12.2011Va rog, incercati sa nu mai jigniti membrii staff-ului si nici sa nu va mai dati cu parerea in privinta celor pe care ii considerati slabi. Nu asta e tema discutiei. |
|
Vali. 20.12.20111-IMSAVUR 1-PAPI |
|
ghitadaniel22 20.12.2011Alessio:D cel putin eu pe el il vad asa mai corect! si nu te ia de sus:),oricum va felicit pe toti sunteti buni! va faceti treaba fara dar si poate:) SARBATORI FERICITE! |
|
fcsbmarius 20.12.2011getthebest - moderatorul anului |
|