Cupe, Campionate si Ligi Online  RO 
Ai uitat parola?    Înscrie-te acum!
Conversaţii
Propune o temă de discuţie
Spune unui prieten
BIRZU (04.04.2013)  1.088 vizualizari  0 răspunsuri

Depunerea reclamatiilor - IMPORTANT !

Va reamintesc sau poate unii chiar nu stiu. In regulamentul Competitii.Ro, exista si o astfel de regula :

http://www.competitii.ro/regulament/Regulament-general-de-disputare-a-competitiilor

"Regula 25 (depunerea reclamaţiilor).  Toţi jucătorii care au probleme legate de participarea într-o competiţie (mai puţin cazurile de neprezentare pentru a disputa meciurile unor jucători care se judeca direct de catre site, in mod automat) şi doresc să depună o reclamaţie se pot adresa reclamatii moderatorilor.
Dacă jucatorul nu este mulţumit nici de decizia unui moderator, reclamaţiile vor fi soluţionate de către un adminstrator.
Deciziile luate automat de sistem sunt irevocabile, ele putand fi modificate doar in cazurile in care se observa in chat-ul meciului a carei decizie automata se schimba faptul ca unul dintre adversari (sau amandoi) refuza repetat sa joace sau ignora deliberat si in mod vizibil intentionat mesajele adversarului. De asemenea, deciziile automate se pot schimba atunci cand exista date precise ca cei doi jucatori, in ciuda eforturilor depuse, nu au reusit sa joace din motive tehnice.
Schimbarea deciziilor automate se face doar de catre administratorii site-ului si o astfel de schimbare este irevocabila.
Atentie, REFUZAM rezolvarea de reclamatii contra moderatorilor daca nu contin datele urmatoare:
- mesajul de reclamatie pentru problema reclamata, postat la reclamatii, cu raspunsul moderatorului + linkul de verificare
- orice alta lamurire necesara administratorilor.
Decizia administratorului este definitivă (daca este luata din postura de administrator, adica de solutionare al unei reclamatii impotriva moderatorului).
Asadar, reclamatiile trebuie formulate foarte civilizat si trebuie sa contina toate datele necesare solutionarii, trebuind sa fie adresate conform procedurii. Altfel, se vor refuza.
Deciziile luate de administrator, daca sunt facute din posturile de jucator, organizator sau moderator (de exemplu, cand solutioneaza reclamatii impotriva organizatorilor), pot fi contestate folosind caile regulamentare de atac aferente posturilor respective si ele nu pot fi considerate definitive. Mai mult, reclamatiile impotriva unui administrator care a actionat intr-o postura de jucator, organizator sau moderator nu se pot rezolva de catre acel administrator."


In legatura cu reclamatiile pentru contestarea deciziei sistemului sau pentru cererea de 3-0. Acest tip de reclamatie se va face DOAR in momentul in care etapa/faza curenta va fi avansata si se va lua o decizie automata ! Este inutil sa faceti reclamatii inainte de expirarea termenului, chiar daca acest termen a expirat, insa cupa nu este avansata !

Observ ca majoritatea reclamantilor, nu respecta aceste criterii, astfel sa nu va mirati, daca reclamatiile voastre nu vor fi luate in considerare sau pur si simplu vor fi inchise de catre moderatori fara a primi raspunsul cautat. GRIJA PE VIITOR !
Răspunde