Cupe, Campionate si Ligi Online  RO 
Ai uitat parola?    Înscrie-te acum!
Regulament

Regulamente aditionale pentru competitiile de table

Definitii
Definitii.
- Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0.
- Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B  n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0.
- Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.

Regula 44 (Setarile obligatorii pe BGRoom/Joci.Ro). Toate meciurile se vor disputa in camerele Petite (1-4, cu mize intre 1 si 20). In cazul in care acestea sunt pline sau doriti sa jucati pe o miza mai mare, puteti juca si in alte camera.

In cazul in care se joaca un singur joc/o linie, organizatorul va alege setarile de mai jos:


• Miza (per punct): 1
• Limita (per joc): 1
• Timp joc (se va alege una dintre urmatoarele variante):
     1) Rapid - 00:15/ mutare si 01:30/joc;
     2) Normal - 00:20/mutare si 2:30/joc;
     3) Lent - 00:25/mutare si 3:30/joc.
• Limita (per joc): 1
• Cuburi de dubla: NU
• Beaver: NU
• Regula Jacoby : NU
• Permite schimbarea: NU
• Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.

Gazda e obligata sa creeze masa (Incepe Joc nou -> Joc simplu) conform setarilor de mai sus. Masa poate fi creata si de catre oaspete, la fel, respectand setarile de mai sus. Cel care accepta masa are obligatia sa verifice si sa ceara celui ce face masa sa modifice setarile inainte de a accepta inceperea jocului. Orice reclamatie ulterioara, referitoare la setari, este respinsa.
Daca ambii jucatori sunt de acord, miza jocului se poate mari.

In cazul in care se joaca un meci (de 2,3, etc. linii), organizatorul va alege setarile de mai jos:

• Miza (per meci): 1
• Puncte meci: 2, 3, etc.  – la alegerea organizatorului.
• Timp joc (se va alege una dintre urmatoarele variante):
      1) Rapid - 00:15/ mutare si 01:30/joc;
      2) Normal - 00:20/mutare si 2:30/joc;
      3) Lent - 00:25/mutare si 3:30/joc.
• Cuburi de dubla: NU
• Crawford: NU
• Permite schimbarea: NU
• Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.

Gazda e obligata sa creeze masa (Incepe Joc nou -> Meci) conform setarilor de mai sus. Masa poate fi creata si de catre oaspete, la fel, respectand setarile de mai sus. Cel care accepta masa are obligatia sa verifice si sa ceara celui ce face masa sa modifice setarile inainte de a accepta inceperea jocului. Orice reclamatie ulterioara, referitoare la setari, este respinsa.
Daca ambii jucatori sunt de acord, miza jocului se poate mari.
Pe langa setarile de mai sus, organizatorul va alege daca in cadrul competitiei respective se iau sau nu in considerare marturile. In cazul in care organizatorul decide ca nu se iau in calcul marturile (martul si martul tehnic), se vor juca ‘n’ jocuri simple –prin ‘n’ intelegandu-se numarul de linii care trebuie jucate ca unul sa aiba numarul necesar de linii pentru a castiga meciul.
Daca organizatorul nu a specificat nimic in regulamentul competitiei sale legat de mart, acesta va fi luat in considerare in competitia sa (atat mart cat si mart tehnic).

In cazul in care se joaca primul la 5 linii, rapid si cu marturii permise, organizatorul va alege setarile de mai jos:

• Miza (per meci): 1;
• Puncte meci: 5;
• Se permit marturile;
• Se iau in considerare si rezultatele de 6 si 7;
• Timp joc - Rapid - 00:15/ mutare si 01:30/joc;
• Cuburi de dubla: NU;
• Crawford: NU ;
• Permite schimbarea: NU;

In cazul in care se joaca “pe pips-uri”, o linie sau mai multe:

Castigatorul este cel care la finalul tuturor liniilor care trebuie jucate are cele mai putine “pips-uri” ramase de scos, scorul se trece “invers”. Daca JUCATORUL A a ramas cu 20 de pips-uri in casa/totalul jocurilor, iar JUCATORUL B a ramas cu 40 de pips-uri in casa/totalul jocurilor, rezultatul este 40-20 pentru JUCATORUL A. Pentru a nu exista certuri, inainte de a se scoate ultima piesa din casa, la fiecare joc, ar fi OK sa se faca un print screen pentru a se vedea cate pips-uri are adversarul.

In cazul in care se joaca un meci mai lung (primul la 5,7, etc.):
Se poate folosi si cubul de dubla, daca organizatorul permite acest lucru.


Regula 45 (Sanctiuni.)

1. Pedepsirea parasirii jocului inainte de a se termina:
a) In cazul in care se joaca un singur joc, rezultatul va fi 0-2.
b) In cazul in care se joaca mai multe jocuri, primul la 3 de exemplu (punandu-se si rezultatele cu 4 sau 5), iar rezultatul in acel moment era 0-2,1-2 sau 2-2, rezultatul va fi 0-5.
c) In cazul in care se joaca mai multe jocuri, primul la 3 de exemplu (punandu-se si rezultatele cu 4 sau 5), iar rezultatul in acel moment era 2-0:
- se va continua de la 2-1, in cazul in care era clar ca se va pierde doar un joc, iar posibila cauza a iesirii sa fie vreo eroare de la server, etc.
- se va continua de la 2-2, in cazul in care jucatorul care a iesit avea orice numar de piese afara din casa, dar niciuna in casa adversarului/pe bara
- va pierde cu 2-3 in cazul in care avea vreo piesa afara/in casa adversarului.

2. Trageri de timp:
Jucatorii care vor abuza de faptul ca pot sta 15,20,25 de secunde la o mutare (pe platforma BGroom / Joci.Ro), pot fi pedepsiti cu avertisment/dezactivarea contului (nu e sah sa va ganditi n secunde la fiecare mutare). Durata acceptata/nesanctionabila per mutare este de 10 secunde, atat pe BGroom cat si pe Joci.Ro. In cazul in care un jucator are nevoie de mai mult de 10 secunde pentru a-si face mutarile, in majoritatea cazurilor cand e "la rand", iar adversarul dovedeste asta, jucatorul care trage de timp va fi sanctionat.
Sanctiunile cu privire la astfel de cazuri vor fi decise de catre moderatorii si administratorii site-ului in functie de dovezile aduse de jucatorul contra caruia s-a “tras de timp”.

3. Expirarea timpului/mutare
In cazul in care unui jucator ii expira timpul va pierde acel joc cu 2-0 (conform platformei BGroom / Joci.Ro).
Exceptie: Daca un jucator este in pericol de a pierde linia prin mart tehnic (0-3) si asteapta sa expire timpul doar pentru a pierde doar cu 0-2, va pierde acea linie oricum cu 0-3 in cazul in care adversarul dovedeste ca asta s-a intentionat - aceasta decizie apartine moderatorilor/administratorilor care vor analiza cazul.

Regula 46 (Alte prevederi.)
- Jucatorii care intampina situatii in care adversarul ”trage de timp” sunt rugati sa nu iasa din meci, pentru ca sigur il vor pierde conform uneia dintre prevederile de mai sus. E recomandat sa faceti print-screen-uri iar la finalul meciului sa faceti reclamatia. NU ABUZATI DE ACEST DREPT DOAR CA SA RECLAMATI ADVERSARUL CA A STAT LA 3-4 LOVITURI PE TOT PARCURSUL MECIULUI! 100% NU VETI AVEA CASTIG DE CAUZA, ba mai mult, e foarte posibil sa fiti sanctionati!
- In cazul in care intampinati dificultati tehnice (se blocheaza serverul, merge slab netul, etc.), iar din aceasta cauza “trageti de timp”, cel mai probabil nu veti fi sanctionati cu avertisment, etc (DACA DOVEDITI CA ASTA E CAUZA). Oricum, e posibil sa va expire la un moment dat timpul si veti pierde automat cu 2-0.
 

Server meciuri amatori

Niciun chat activ

Deschide un chat cu jocul tău preferat:

Cele mai noi conversaţii

Vezi toate conversaţiile

Ligile Competitii.ro

Etapa curentă se va termina în:
 zile  ore  minute  secunde
Sezonul 42 Competitii.ro va începe pe data de 29 decembrie
(mai sunt 3 luni şi 9 zile)
Concurs!                                               Vezi toate ligile

Top 10 jucători i

1. ionutuz 1511
2. Alexu 1500
3. ivascu 1500
4. Fanny 1500
5. sOkO. 1500
6. Alessio 1500
7. addyy 1500
8. Daniel 1500
9. JsT-Catalin-Old 1500
10. face-book 1500
Clasament general

Cei mai noi jucători

Bucureşti
Constanta
Drobeta Turnu Severi
Londra
Bucureşti
Drobeta Turnu Severin
Drobeta Turnu Severin
Constanta
Alba Iulia
Drobeta Turnu Severin
Înscrie-te acum!