Table smeckere 4 !  | 
			 
				 | 
			 
				
 
    
        
        
        
	    
		    
            Table smeckere 4 !  (ID: 59805) The winner of this cup is addyy  Organizer: addyy  (08/12/2013)  •  Donated 1,500 credits  18  players  •  2 groups  Total prizes 2,380 credits. (winner: 1190 credits; finalist: 595 credits; semi-finalist: 297 credits)   Sponsors:        Editia 1: Finala: Chelie - JVC 7-6 Câştigător: 1237 credite  Finalist: 618 credite Editia 2: Finala: Filip - Chelie 5-3 Câştigător: 1365 credite Finalist: 682 credite Editia 3: Finala:AddyY-ACF19-PCH 5 -4 Câştigător:1632 credite Finalist 816 credite
  Gazda alege jocul,ori pe YM ori pe Bg Room.
  Se joaca in felul urmator: - primul la 3 in faza grupelor si in faza superioara; - primul la 5 finala.
 
 
  - Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0. - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B  n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0. Ending date: Wednesday, 8/28/2013 04:40 pm  | 
	     
         
         | 
             | 
     
     
    
		Gazda alege jocul,ori pe YM ori pe GR.
  Se joaca in felul urmator: - primul la 3 in faza grupelor si in faza superioara; - primul la 5 finala. - Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0. - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B  n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.  | 
	 
  | 
			 
		  |