In aceasta cupa este valabil regulamentul oficial al site-ului pentru jocurile de table! Astfel:
- Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0; - Martz (gammon): prin martz se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0; - Martz tehnic (backgammon): prin martz tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0; - In cazul in care unui jucator ii expira timpul alocat pentru mutari intr-un joc, el va pierde acel joc cu 2-0 (echivalentul unui "gammon"), exact cum este setat si serverul BGroom sa contabilizeze astfel de greseli; - Daca un jucator dovedeste prin printuri ca adversarul nu a mai mutat intentionat, astfel incat sa pierda jocul cu 2-0, desi el era in pozitie CLARA de "backgammon", acesta va castiga acel joc cu 3-0, in urma reclamatiei depuse, iar scorul general al meciului va fi recalculat tinandu-se cont de aceasta modificare; - Daca un jucator PARASESTE INTENTIONAT meciul inainte de a se termina, indiferent de moment, acesta va pierde meciul la scorul maxim posibil din respectiva faza a competitiei, respectiv 5-0, 7-0, 9-0 si 13-0, pentru fazelele din grupe, sferturi de finala, semifinale sau finala; - PARASIREA MECIULUI DIN MOTIVE TEHNICE si care pot fi probate in diverse modalitati, va face obiectul unei reclamatii, in care moderatorul va decide rezolutia pentru respectivul eveniment;
In aceasta cupa este valabil regulamentul oficial al site-ului pentru jocurile de table! Astfel:
- Linia: prin linie se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B a scos cel putin o piesa. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 1-0; - Martz (gammon): prin martz se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0; - Martz tehnic (backgammon): prin martz tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0; - In cazul in care unui jucator ii expira timpul alocat pentru mutari intr-un joc, el va pierde acel joc cu 2-0 (echivalentul unui "gammon"), exact cum este setat si serverul BGroom sa contabilizeze astfel de greseli; - Daca un jucator dovedeste prin printuri ca adversarul nu a mai mutat intentionat, astfel incat sa pierda jocul cu 2-0, desi el era in pozitie CLARA de "backgammon", acesta va castiga acel joc cu 3-0, in urma reclamatiei depuse, iar scorul general al meciului va fi recalculat tinandu-se cont de aceasta modificare; - Daca un jucator PARASESTE INTENTIONAT meciul inainte de a se termina, indiferent de moment, acesta va pierde meciul la scorul maxim posibil din respectiva faza a competitiei, respectiv 5-0, 7-0, 9-0 si 13-0, pentru fazelele din grupe, sferturi de finala, semifinale sau finala; - PARASIREA MECIULUI DIN MOTIVE TEHNICE si care pot fi probate in diverse modalitati, va face obiectul unei reclamatii, in care moderatorul va decide rezolutia pentru respectivul eveniment;
In grupe se joaca primul la 3; In sferturi de finala se joaca primul la 5; In semifinale se joaca primul la 7; In finala se joaca primul la 11.
SE VOR INREGISTRA EXACT SCORURILE OBTINUTE IN MECIURI, orice scor fiind ADMIS atata timp cat a fost obtinut in timpul meciului;
Masa va fi pregatita de gazda, care in afara de numarul de puncte pana la care se joaca meciul (in functie de faza competitiei) si a deciziei proprii privind masa privata, va seta meciul astfel: • Miza (per meci): 1 • Puncte meci: 3, 5, 7, 11 - in functie de faza competitiei; • Timp joc : Rapid - 00:15/ mutare si 01:30/joc; • Cuburi de dubla: NU • Crawford: NU • Permite schimbarea: NU • Tabla privata: DA/NU – decizia va fi strict a gazdei.
Oaspetele poate refuza masa si atentiona pe chat-ul meciului daca observa ca gazda nu a setat masa regulamentar, insa daca nu este atent si accepta si alte setari, din acel moment nu mai poate reclama incalcarea regulamentului de catre adversar; Daca cei doi competitori cad de comun acord asupra celui ce va face masa si a setarilor meciului, meciul poate avea loc si este considerat regulamentar desfasurat cu orice setari, singura regula asupra careia nu pot lua decizii impreuna fiind aceea a numarului de jocuri la care se termina meciul, in functie de faza in care se desfasoara meciul!
Warning!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.