Primul la 3. Se permit marturile (martul si martul tehnic): - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.
Gazda va crea masa conform setarilor din cadrul regulamentului.
Primul la 3. Se permit marturile (martul si martul tehnic): - Mart (gammon): prin mart se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile iar JUCATORUL B n-a scos niciunul. In situatiile acestea, JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 2-0. - Mart tehnic (backgammon): prin mart tehnic se intelege situatia in care JUCATORUL A scoate toate pulurile, dar JUCATORUL B n-a scos niciunul, ba mai mult, are cel putin un pul in casa JUCATORULUI A sau pe bara/afara din joc. In situatia aceasta JUCATORUL A castiga jocul respectiv cu scorul de 3-0.
Gazda va crea masa conform setarilor din cadrul regulamentului.
Setari obligatorii:
• Miza (per meci): 1; • Puncte meci: 3; • Timp joc - Rapid - 00:15/ mutare si 01:30/joc; • Cuburi de dubla: NU; • Crawford: NU ; • Permite schimbarea: NU;
• Se permit marturile; • Se iau in considerare si rezultatele de 4 si 5;
Warning!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.