~~~Regulament~~~*Qw nu este permis din jumatatea ta de teren, golul daca este marcat se anuleaza!
* Cornerul nu se executa pe bara sau direct pe poarta golul daca este marcat se anuleaza!
*Autul nu se executa in careul de 6m si nici in cel de 16m golul daca este marcat se anuleaza!
*Un cartonas rosu inseamna minus un gol la cel care faulteaza!
*Vreau un print screen sa vad ca s-au respectat echipele!
*O RELUARE LA FIECARE GOL
*Loviturile libere executate de calculator sun interzise! (nu se incarca bara executantului, mai putin in cazul in care pasezi) =>>
Pierzi cu 0-5!!!*Pasa obligatorie in spate de la jumatatea terenului!!! =>> Pentru fiecare faza in care nu pasezi inapoi de la jumatatea terenului (dupa ce primesti gol sau la inceputul unei reprize) esti penalizat cu un gol in minus la scorul final; spre exemplu: daca pierzi cu 4-2 si incepi mingea odata direct spre poarta adversarului, atunci scorul va fi 5-2 pt adversarul tau!
DACA UN JUCATOR EXECUTA UNUL DIN LUCRURILE INTERZISE NU SE ISE DIN MECI, SE CONFRUNTA LA FINALUL MECIULUI!!!!ABANDON:
cand un jucator este condus la 1 gol diferenta pana in minutul 70, pierde cu 3-0
cand un jucator este condus la 2 goluri diferenta pana in minutul 70, pierde cu 4-0
cand un jucator este condus la 3 goluri diferenta pana in minutul 70, pierde cu 5-0
cand un jucator este condus la 4,5,6 goluri diferenta, pierde cu 7-0, indiferent de minut
cand este condus la o diferenta de 7 sau mai multe goluri, pierde cu 10-0 indiferent de minut
Daca in primele trei situatii se abandoneaza dupa minutul 70 scorul va fi de 3-0 pentru cel care nu a abandonat!Daca un jucator iese din meci fara sa aibe un motiv plauzibil sau daca nu are dovezi in apararea sa (print cu eroarea de joc, print cu update-ul pc-ului etc.), pierde cu 3-0 daca scorul din teren este egal, iar in rest se aplica scorurile de mai sus.
Sfaturi:
DACA CONEXIUNEA ESTE PROASTA SI UNUL DIN JUCATORI IESE DIN MECI, ACEST LUCRU SE VA FACE IMEDIAT CE SE OBSERVA, NU IN MINUTUL 80. DE PREFERABIL IN PRIMELE 5-10 MINUTE ALE MECIULUI
Daca se intrerupe meciul de la conexiune, se va relua din minutul respectiv si de la scorul de 0-0, urmand apoi sa se adauge golurile marcate inainte de intrerupere! (adica nu se dau autogoluri ca sa se refaca scorul dinainte de intrerupere). EX: la scorul de 2-1 pt X in minutul 23 se intrerupe meciul. Se mai joaca apoi inca 70 de minute (incluzand eventualele prelungiri) si se termina 2-2. Scorul final va fi 3-2 pt jucatorul X.
OBLIGATORIU
(TOTUL SE DOVEDESTE CU PRINTURI)