Cititi inainte de a va inscrie. Daca nu va convine, nu va inscrieti!
In aceasta cupa voi incerca sa echilibrez valoric grupele, iar echipele le veti primi in functie de locul ocupat in grupa in momentul startului cupei.
Avem asa:
Grupa A - Grupa capsunarilor:
1. Villareal 2. Sevilla 3. Valencia 4. Real Madrid 5. Barcelona
Grupa B - Grupa macaronarilor
1. Palermo 2. Roma 3. Juventus 4. Inter 5. Milan
Grupa C - Grupa ceaiului de la ora 5.
1. Liverpool 2. Arsenal 3. Tottenham 4. Chelsea 5. Manchester United
Grupa D: Grupa mondialilor
1. Nigeria 2. Italia 3. Germania 4. Argentina 5. Spania
Booon! Acum, ca am stabilit grupele, haideti sa vedem si cum puteti sa beneficiati de o echipa mai buna. Simplu: prin sponsorizari!
Cum merge treaba? Pentru a lua echipa de "sub tine", trebuie sa sponsorizezi cu 50 de credite. Cu alte cuvinte, daca esti pe locul 2 in grupa A - deci ai Sevilla -, pentru a putea juca cu Valencia, trebuie sa sponsorizezi cu 50 de credite. Daca vrei sa iei Real Madrid, trebuie sa sponsorizezi cu 50 + 50 = 100 de credite. Pentru ultimul pas - si anume sa iei Barcelona, trebuie sa scoti din buzunar 100 de credite. Cu alte cuvite, cel clasat pe locul 2, pentru a putea juca cu Barcelona, trebuie sa sponsorizeze cu 200 de credite! Cel clasat pe primul in loc trebuie, deci, sa dea 250 de credite pentru a juca cu Barcelona!
MARE ATENTIE: SPONSORIZARILE SE VOR FACE INAINTE DE A INCEPE CUPA, CEEA CE INSEAMNA CA VOI NU VETI STI DIN CE GRUPA VETI FACE PARTE, PE CE LOC IN GRUPA, DECI NICI CATE CREDITE AVETI NEVOIE SA SPONSORIZATI PENTRU A AJUNGE LA ECHIPA PE CARE O VRETI!
Daca cineva isi cumpara o echipa mai buna - sa zicem cineva ia Juventus -, cel care are Juventus ramane cu echipa lui. Avantajul este pentru cel care a cumparat un upgrade prin sponsorizare.
Half Lenght: 6 minute • Difficulty Level : Word Class • Game Speed: Fast • Keeper Difficulty Level: Word Class • Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa/campionat , pierde meciul cu 3-0. • Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis • Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis • Q+W din jumătatea proprie - Interzis • A+D din jumătatea proprie - Interzis • Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu • Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos. • Este interzisă tragerea de timp, prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.
Warning!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.