SE VA JUCA CU ECHIPE DE CLUB ALESE O SINGURA DATA DUPA CUM URMEAZA:
1. FC BARCELONA implica o sponsorizare de 100 de credite.
2. MANCHESTER UNITED implica o sponsorizare de 100 de credite.
3. RESTUL ECHIPELOR DE 4,5 STELE implica o sponsorizare de 80 de credite.
4. ECHIPELE DE 4 STELE implica o sponsorizare de 50 de credite.
5. ECHIPELE ALESE A DOUA OARA implica o sponsorizare de 50 de credite (EX: daca alegi FC BARCELONA a doua oara = 100+50 credite)
5. ORICE ECHIPA DE MAXIM 3,5 STELE va putea fi aleasa gratuit o singura data.
SPONSORIZARILE SE VOR EFECTUA INAINTE DE STARTUL CUPEI. CINE NU EFECTUEAZA SPONSORIZAREA INAINTE CA ORGANIZATORUL SA DEA STARTUL CUPEI VA PRIMI ECHIPA DESEMNATA DE CATRE ACESTA (care poate fi si de o stea).
CINE NU ISI ALEGE ECHIPA INAINTE DE STARTUL CUPEI II VA FI DESEMNATA O ECHIPA DE CATRE ORGANIZATOR (care poate fi si de o stea).
CREDITELE OBTINUTE PRIN SPONSORIZARE VOR INTRA INTR-UN FOND DE PREMIERE IAR SUMA CUMULATA VA FI DISTRIBUITA ASTFEL:
CAMPION: 40% din fondul de premiere (cu rotunjirea de rigoare)
VICE-CAMPION: 30% din fondul de premiere (cu rotunjirea de rigoare)
INFRANTII DIN SEMIFINALA 1 SI SEMIFINALA 2: cate 15% din fondul de premiere (cu rotunjirea de rigoare)
• Half Lenght: 6 min
• Difficulty Level : Word Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: Word Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa/campionat , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie -Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp , prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.
DISTRACTIE PLACUTA SI MAY THE BEST GENTLEMAN WIN!