JST.R.F.A. - (1) |
|
JST.R.F.A. - (1) (cod: 51615) Această cupă a fost câstigată de Chris Organizator: Chris (07.04.2012) • A pus la "bătaie" 167 credite 8 jucători • 2 grupe Taxă înscriere 50 credite. Premii totale 1.142 credite. (câştigător: 571 credite; finalist: 285 credite; semifinalist: 142 credite) Sponsori:       Va fi o cupa care va ingloba foarte multe feluri de cupe ! :)
GOLURI :
1.Jucator MASCOTA (gen : Eto`o - Barcelona ) = +2 goluri (pt fiecare gol marcat cu acesta) 2. Cartonas galben = -1 gol pe tabela 3. Cartonas rosu = -2 goluri pe tabela 4. Posesie 5% diferenta = +1 gol pe tabela ( ex : 55% - 45%) 5. Posesie 10% diferenta = +2 goluri pe tabela( ex : 60% - 40%) 6. Posesie 15% diferenta = +3 goluri pe tabela (ex : 65% - 35%) 7. Posesie 20 % diferenta = +4 goluri pe tabela (ex : 70% - 30%) 8. Un user care alege o echipa cu jumatate de stea inferioara adversarului primeste din start 1-0 9. Un user care alege o echipa cu o stea inferioara adversarului primeste din start 2-0 10.La sfarsitul grupelor , veti primi mascote ! 11.Jucatorul care la sfarsitul cupei are cel mai bun atac primeste 50 de credite. 12.Jucatorul care la sfarsitul cupei are cea mai buna defensiva primeste 50 de credite.(SE CALCULEAZA DOAR PENTRU CEI CARE TREC DE FAZA GRUPELOR) 13. Jucatorul care are castigate toate meciurile ,inclusiv finala primeste 50 de credite. 14. Daca reusiti un Hattrick cu jucatorul mascota ( HATTRICK = 3 goluri in aceeasi repriza) primiti 100 de credite. 15.Userul care va da golgeterul cupei , va primi 50 de credite ! (La finalul fiecarui meci faceti calculele + poza cu statistica ) 16.Userul care va da "Cel mai bun portar" al cupei va primi 50 de credite !(Asta inseamna raportul dintre meciurile jucate si golurile primite-inclusiv doar GRUPA) 17.Cel mai fair-play jucator ,votat de cei mai multi useri la "DISCUTII" va primi 50 de credite ! 18.Userul care va produce cea mai mare surpriza (cel mai mic CSL bate un CSL mare) - 50 de credite !
MASCOTE :
1. Userul care va avea cea mai buna DEFENSIVA in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA DEFENSIVA ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui fundas din primul 11 al adversarului !) 2. Userul care va avea cel mai bun GOLAVERAJ in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA TEHNICITIATII ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui mijlocas din primul 11 al adversarului !) 3. Userul care va avea cel mai bun ATAC in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA FINALIZARII ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui atacant din primul 11 al adversarului !)
GALBENELE + ROSII :
- Pe langa faptul ca se penalizeaza acestea se si contabilizeaza, la 3 cartonase galbene a unui jucator acesta va sta etapa urmatoare! La cartonas rosu direct jucatorul va sta 2 etape iar la cartonas rosu din cumul de cartonase galbene se va sta o etapa !
Nota :
1.In cadrul mascotelor , nu va putea fi scos "jucatorul - mascota" ales de adversar la inceputul partidei ! :) 2.ECHIPELE pe care le alegeti inainte de inceperea meciului trebuie sa aiba minim 3.5 stele ! 3. Cine nu va lasa statistica dupa meci va pierde meciul 7-0 !
In rest ce sa zic,sper sa va placa ideile si sa aveti chef de o cupa frumoasa !
Multa bafta si spor si la sponsorizari ! :)) Data finalizării: Luni, 14 mai 2012 19:43 |
|
|
Va fi o cupa care va ingloba foarte multe feluri de cupe ! :)
GOLURI :
1.Jucator MASCOTA (gen : Eto`o - Barcelona ) = +2 goluri (pt fiecare gol marcat cu acesta) 2. Cartonas galben = -1 gol pe tabela 3. Cartonas rosu = -2 goluri pe tabela 4. Posesie 5% diferenta = +1 gol pe tabela ( ex : 55% - 45%) 5. Posesie 10% diferenta = +2 goluri pe tabela( ex : 60% - 40%) 6. Posesie 15% diferenta = +3 goluri pe tabela (ex : 65% - 35%) 7. Posesie 20 % diferenta = +4 goluri pe tabela (ex : 70% - 30%) 8. Un user care alege o echipa cu jumatate de stea inferioara adversarului primeste din start 1-0 9. Un user care alege o echipa cu o stea inferioara adversarului primeste din start 2-0 10.La sfarsitul grupelor , veti primi mascote ! 11.Jucatorul care la sfarsitul cupei are cel mai bun atac primeste 50 de credite. 12.Jucatorul care la sfarsitul cupei are cea mai buna defensiva primeste 50 de credite.(SE CALCULEAZA DOAR PENTRU CEI CARE TREC DE FAZA GRUPELOR) 13. Jucatorul care are castigate toate meciurile ,inclusiv finala primeste 50 de credite. 14. Daca reusiti un Hattrick cu jucatorul mascota ( HATTRICK = 3 goluri in aceeasi repriza) primiti 100 de credite. 15.Userul care va da golgeterul cupei , va primi 50 de credite ! (La finalul fiecarui meci faceti calculele + poza cu statistica ) 16.Userul care va da "Cel mai bun portar" al cupei va primi 50 de credite !(Asta inseamna raportul dintre meciurile jucate si golurile primite-inclusiv doar GRUPA) 17.Cel mai fair-play jucator ,votat de cei mai multi useri la "DISCUTII" va primi 50 de credite ! 18.Userul care va produce cea mai mare surpriza (cel mai mic CSL bate un CSL mare) - 50 de credite !
MASCOTE :
1. Userul care va avea cea mai buna DEFENSIVA in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA DEFENSIVA ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui fundas din primul 11 al adversarului !) 2. Userul care va avea cel mai bun GOLAVERAJ in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA TEHNICITIATII ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui mijlocas din primul 11 al adversarului !) 3. Userul care va avea cel mai bun ATAC in cadrul grupelor ,va putea folosi MASCOTA FINALIZARII ( asta inseamna ca in fazele superioare va putea impune scoaterea unui atacant din primul 11 al adversarului !)
GALBENELE + ROSII :
- Pe langa faptul ca se penalizeaza acestea se si contabilizeaza, la 3 cartonase galbene a unui jucator acesta va sta etapa urmatoare! La cartonas rosu direct jucatorul va sta 2 etape iar la cartonas rosu din cumul de cartonase galbene se va sta o etapa !
Nota :
1.In cadrul mascotelor , nu va putea fi scos "jucatorul - mascota" ales de adversar la inceputul partidei ! :) 2.ECHIPELE pe care le alegeti inainte de inceperea meciului trebuie sa aiba minim 3.5 stele ! 3. Cine nu va lasa statistica dupa meci va pierde meciul 7-0 !
• Half Lenght:6 min • Difficulty Level : Word Class • Game Speed: Fast • Keeper Difficulty Level: Word Class • Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis • Corner executat direct pe bara/ poarta - Interzis • Q+W din jumatatea proprie - Interzis • A+D din jumatatea proprie - Interzis • Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau dupa primirea unul gol) se începe cu pasa în spate - Obligatoriu • Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisa tragerea de timp, prin aceasta întelegându-se pasele repetate între fundasi si portar mai mult de 5 minute virtuale. • Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste |
|
|