ECHIPE DE CLUB ALESE O SINGURA DATA.
CINE ALEGE A DOUA OARA O ECHIPA PRIMESTE UNA DESEMNATA DE ORGANIZATOR.
CINE NU ISI ALEGE ECHIPA, PRIMESTE UNA DESEMNATA DE ORGANIZATOR.
CINE NU ISI TRECE ID-UL PIERDE MECIURILE TOATE CU 0-3.
FAIR PLAY, LINISTE SI DISTRACTIE: CELE TREI INGREDIENTE CARE COMPUN MECIURILE FRUMOASE, FIE CA INVINGI, FIE CA PIERZI.
CINE NU JOACA PANA LA TERMEN MECIURILE LE PIERDE CU SCOR DE NEPREZENTARE, 0-3, IN URMA ANALIZEI PROBELOR ADUSE DE CONCURENTI.
DACA INTR-O CONFRUNTARE, NICI UNUL DIN CONCURENTI NU ARE PROBE PRECUM CA A CAUTAT ADVERSARUL PT MECI IN 3 ZILE LA MECIUL DIRECT SI PE MESS, IAR MECIUL NU SE JOACA PANA LA EXPIRAREA TERMENULUI, MECIUL RESPECTIV VA FI ANULAT SAU TRAS LA SORTI.
Half Lenght:6 min
• Difficulty Level : Word Class
• Game Speed: Fast
• Keeper Difficulty Level: Word Class
• Daca se dovedeste ca jucatorul gazda ( adica cel care hosteaza meciul ) nu a avut setarile cerute de cupa/campionat , pierde meciul cu 3-0.
• Cornerul (out-ul) executat direct în careul de 0-6 metri - Interzis
• Corner executat direct pe bară/ poartă - Interzis
• Q+W din jumătatea proprie - Interzis
• A+D din jumătatea proprie - Interzis
• Inceperea de la mijlocul terenului (la începutul primei sau celei de-a doua reprize , sau după primirea unul gol) se începe cu pasă în spate - Obligatoriu
• Incalcarea oricareia dintre regulile de mai sus DE DOUA ORI va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste. Daca o regula este incalcata o singura data, si din aceasta incalcare este avantajat pe tabela de scor cel care comite infractiunea, se anuleaza golul respectiv, obtinut fraudulos.
• Este interzisă tragerea de timp , prin aceasta înţelegându-se pasele repetate între fundaşi şi portar mai mult de 5 minute virtuale. Incalcarea acestei reguli va duce la pierderea meciului cu 3 - 0 de catre jucatorul care greseste.