Probabil stiti voi mai bine cum se desfasoara jocul. Cu ce e diferita aceasta cupa? Pai, dupa cum spune si titlul: intotdeauna trebuie sa bagati bila a coltul opus fata de cea pe care tocmai ati introdus-o. Cu alte cuvinte, daca ai bagat bila stanga jos, urmatoarea trebuie sa fie dreapta sus. Daca e bagata la mijloc, trebuie bagata la mijloc in partea cealalta.
In cazul in care bagati bila in alta gaura, se considera "fault" si sunteti obligati sa lasati adversarul sa joace. Pentru ca tine de fair-play, vreau sa se inscrie jucatorii care stiu ca pot respecta aceasta regula, fiind mult mai usor de evitat certurile.• Se va juca primul la 3. Finala - primul la 5
• Este interzisa folosirea linei de orientare (''extended guideline'') altfel decat in marimea stadard.
• Inaintea inceperii meciului un jucator poate comunica adversarului ca la final va dori print screen-uri din meci, dar nu mai mult de 5.
Exemplu: Doreste un print cu momentul inceperii jocului pentru a identifica numarul aflat la ''extended guidline'' la acel moment, 3 printuri din jocuri diferite plus un print de la ultimul joc.
Din acel moment adversarul este obligat sa prezinte print screen-urile pe chat la sfarsitul meciului.
Mai exact, pentru ca printul sa fie valabil linia de orientare trebuie sa fie fixata pe propria bila. Daca linia nu este fixata pe propria bila, printul nu este valabil si exista riscul ca meciul sa fie pierdut.
• Daca jucatorii cad de comun acord pot juca folosind programul team viewer. Prin urmare, acestia nu mai sunt obligati sa prezinte niciun print screen la finalul jocului.
• Incalcarea regulilor de mai sus duce la pierderea meciul cu 5-0 daca se joaca primul la 5; 7-0 daca se joaca primul la 7, etc.
• Bila neagra va trebui sa fie introdusa în buzunarul selectat inaintea executarii loviturii. Daca bila intra in alt buzunar acel joc se va considera pierdut.
• In cazul in care unuia dintre jucatori ii cade conexiunea, acel joc este pierdut de cel in cauza doar daca a fost introdusa in buzunar minim o bila pana in momentul intreruperii conexiunii.