Se joacă 8 ball pool multiplayer: http://www.miniclip.com/games/8-ball-pool-multiplayer/en/#t-n
Este o competiție pe echipe. Fiecare echipă având 3 jucători (unul fiind ”căpitan”). Echipa va fi înscrisă de pe contul căpitanului.
Se joacă după sistemul cel mai bun din 9 jocuri (primul la 5). Dacă se ajunge la scorul de 4-4, se continuă până un jucător are două jocuri avantaj.
În momentul înscrierii se trec cei doi coechipieri (numele de utilizator competiții.ro) în câmpul special destinat și se lasă un mesaj la discuții unde este trecută componența echipei cu link-uri către cele 3 conturi ale persoanelor din echipă. Exemplu de mesaj la discuții:
Echipa lui Feryche este compusă din: - http://www.competitii.ro/jucatori/Feryche-135976 - http://www.competitii.ro/jucatori/cristiano-7-manchester-64569 - http://www.competitii.ro/jucatori/Stiff-135209
Participanții au obligația de a confirma participarea în echipă, dând ”Răspunde” la mesajului căpitanului de la discuții, cu mesajul: ”Confirm.”
Toți participanții trebuie să aibă abonamentele conturile cu care participă plătite pentru cel puțin 3 săptămâni.
Disputarea partidelor:
pe chatul meciului direct căpitanii stabilesc desfășurarea celor 3 partidelor, după care anunță la discuții meciurile stabilite (de preferat să trimită și câte un mesaj (PM) coechipierilor ca să știe cu cine au de jucat).
după stabilirea meciurilor, oricare dintre jucători va trimite o provocare directă de pe profilul adversarului, cu mesajul: ”Partidă din campionatul pe echipe”. În momentul lansării provocării se va pune un link către ea și la discuțiile campionatului pentru a putea fi urmărită și a se ține evidența scorurilor.
provocările vor fi ”amicale”. Dacă cei doi adversari cad de comun acord, ele pot să fie și ”oficiale”.
pentru golaveraj e indicat să se joace și partida a 3-a, chiar dacă o echipă are 2 victorii.
pentru evitarea discuțiilor/problemelor în timpul sau după desfășurarea partidelor, să aveți dovada scorului.
fiecare victorie se punctează cu 2 puncte, astfel scorurile posibile sunt: 6-0, 4-2
după terminarea celor 3 partide, căpitanii vor trece/confirma scorul la meciul direct.
Dezactivarea conturilor:
dezactivarea contului unui căpitan va avea ca consecință pierderea/anularea tuturor partidelor, în funcție de momentul în care este dezactivat.
dacă este dezactivat contul unui jucător din echipă (exclus căpitanul), el va putea fi înlocuit cu un alt cont al aceleiași persoane, atâta timp cât face dovada că este deținătorul său.
fiecare persoană ”răspunde” cu contul său, confirmat înainte de startul competiției la discuții, de ceea ce face pe parcursul campionatului.
nu este permisă participarea unei persoane cu mai multe conturi, în mai multe echipe (sau echipă). Această abatere este încadrată la trișare și va duce la dezactivarea tuturor conturilor acelei persoane.
Deciziile sistemului nu își au rostul în această competiție ... va trebui rezolvată problema meciurilor nefinalizate/nedisputate înainte de avansare!
Observație: Organizatorul va decide asupra situațiilor extraordinare neprevăzute în regulament.
• Este interzisa folosirea linei de orientare (''extended guideline'') altfel decat in marimea stadard. • Inaintea inceperii meciului un jucator poate comunica adversarului ca la final va dori print screen-uri din meci, dar nu mai mult de 5. Exemplu: Doreste un print cu momentul inceperii jocului pentru a identifica numarul aflat la ''extended guidline'' la acel moment, 3 printuri din jocuri diferite plus un print de la ultimul joc. Din acel moment adversarul este obligat sa prezinte print screen-urile pe chat la sfarsitul meciului. Mai exact, pentru ca printul sa fie valabil linia de orientare trebuie sa fie fixata pe propria bila. Daca linia nu este fixata pe propria bila, printul nu este valabil si exista riscul ca meciul sa fie pierdut. • Daca jucatorii cad de comun acord pot juca folosind programul team viewer. Prin urmare, acestia nu mai sunt obligati sa prezinte niciun print screen la finalul jocului. • Incalcarea regulilor de mai sus duce la pierderea meciul cu 5-0 daca se joaca primul la 5; 7-0 daca se joaca primul la 7, etc. • Bila neagra va trebui sa fie introdusa în buzunarul selectat inaintea executarii loviturii. Daca bila intra in alt buzunar acel joc se va considera pierdut. • In cazul in care unuia dintre jucatori ii cade conexiunea, acel joc este pierdut de cel in cauza doar daca a fost introdusa in buzunar minim o bila pana in momentul intreruperii conexiunii.
Good luck & have fun.
Atenţie!
Utilizarea acestui site presupune acceptarea integrală şi respectarea regulamentului general al site-ului. Vă rugăm să întrerupeţi imediat utilizarea acestui site în condiţiile neacceptarii sau nerespectării acestui regulament în integralitatea sa.