|
Mestelistu` 06.08.2010Pe tine... si ca tine alte cateva zeci de mii :-j ... Crezi ca pe restu' de cateva milioane ii misti cu asa ceva ? Ha ha ha ! |
|
WhiteManBlue 06.08.2010Ce mi-a placut:X ce bn a zis pe Titulescu o sa il aduca minte toti pe Boc nu huuu Boc:)))) si iarba si tequila mai tarziu ati auzit acum hai sa salvam tara:))))))! |
|
Bricii 06.08.2010E timp si pentru iarba.....E timp si pentru tequila acum trebuie sa invatati ... |
 |
GabiA 07.08.2010Asta-i cea mai buna tema pe care cineva a propus-o vreodata pe site-ul acesta. Pacat ca nu prea are cine sa inteleaga asa ceva pe acest site... Am ajuns ca la cateva zile sa tot incerc sa depistez pe cate unul care sparge niste amarate de conturi sa-i fure amaratele de credite... Tinerilor, v-ati invatat sa furati, v-ati invatat sa fiti misei, ati uitat sa cititi, v-ati obisnuit sa furati... Una peste alta, stiti doar un singur lucru sa faceti bine: sa va temeti... Voi ? Voi ce faceti ? |
|
Bricii 07.08.2010RE: Crezi ca intreseaza pe cineva acele cuvinte spuse de Chirila,e prea lent sa asculte pana la capat dar sa m-ai si inteleaga,sau sa le dea de gandit. Cred ca tara asta o mai poate salva un Vlad Tepes. |
|
Mestelistu` 07.08.2010RE: Ti-ar placea tie sa existe un Vlad Tepes acum, nebunule... :"> |
 |
Mutulik 07.08.2010RE: :)))))))))))))))))))) |
|
Bricii 07.08.2010RE: Da as vrea. Daca ar exista un Vlad Tepes sunt convins ca ar fi mana in mana cu D.N.A.-ul :)) |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Pe vremea lui Vlad Tepes mai existau inca paduri... avea din ce sa-si faca tzepe zdravene... Acum ar fi prea multi "clienti" si prea putin lemn disponibil... |
|
Bricii 07.08.2010RE: Ca bine zici,multi clienti putin lemn...Dar facem o teapa sa ajunga la tot romanul,daca nu suntem capabili nemtii ne ajuta sau facem o cerere la ambasada Chinei si scapa statul si mai ieftin,numai face imprumut la FMI. |
 |
GabiA 07.08.2010RE: exact la asta ma gandeam si eu, dar n-am mai scris... sa vorbim cu chinezii sa improvizeze ei ceva :)) |
|
Bricii 07.08.2010RE: Au inventat ei autobuzul pe sub care circula masini,o teapa pentru prietenii din Romania care ii scapa de marfa mizera o fac si mocca :)). |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Da de unde... N-o mai salveaza absolut nimeni si nimic... De fapt, nu ne mai salveaza nimeni si nimic. |
|
Bricii 07.08.2010RE: Apocalipsa :)),sau era o melodia a trupei Taxi daca nu ma insel,cu ceva vreme in urma,Crimogenia salveaza Romania.....Deci hai sa ne congelam cu totii. |
|
Efe 11.08.2010RE: :) Si eu eram aia pesimista si obosita in sperante? |
 |
KÖNIG 07.08.2010Cum sa mearga tara bine cand majoritatea se gandesc doar la furt?Conceptia noastra e cum sa facem bani prin orice mijloace.Daca s-ar putea sa stam toti acasa si sa primim bani ar fi perfect.Nimeni mai vrea sa munceasca.La mine in oras , foarte multi pusti fac "pe net" si ii vezi la 18 ani cu bmw-ur si mertzane si ei toata copilaria lor n-au avut un ban in buzunar si sunt prosti de bubuie. Si astfel esti inghitit de sistem , ii vezi pe altii cum fac si neavand sprijin din partea unui parinte o iei pe alte cai . La ce vad eu in fiecare zi , va asigur ca tara asta va merge mult mai rau decat este acum . Si referitor la videoclip , din pacate cred ca acest videoclip este in zadar , e ca si cum i-ai zice unui fumator sa se lase in acel moment de tigari . E un viciu colectiv care ne va trage tot mai in jos. Poate ca sunt eu pesimist ... Adevarul : http://www.youtube.com/watch?v=X2q4c7vEo2U&feature=related |
 |
GabiA 07.08.2010RE: De ce sa fie in zadar ? fumatorul nu se poate lasa instantaneu de tigari ? Eu am fumat de la 14 ani pana acum vreo 6 ani. M-am lasat instantaneu. Se poate orice... Important e sa nu ai creierul putred. |
 |
KÖNIG 07.08.2010RE: Maicamea mi-a zis ca se lasa de tigari in ziua X si asa a fost.Din pacate , doar pentru un an si ceva fiind influentata de cateva vecine sa se reapuce. Nu este o persoana usor influentabila .(s-a reapucat si din alte cauze :D) Intrebarea este , cati sunt puternici ca tine sa reziste sistemului ? Cati vor asculta cu atentie acel videoclip si se vor gandi bine la el ? Ramanem cu speranta ca vor aparea oameni la conducere care vor incerca sa schimbe ceva si ca ne vor ajuta sa recladim tara pentru urmatoarele generatii . Ii multumesc lui Alex ca a postat aici , ceva tot va ramane pe subconstientul unora... |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Pai, facem altfel: Sursa: http://tudorchirila.blogspot.com/2009/03/scrisoare-catre-liceeni.htmlNoi am pierdut. Dar voi, voi mai aveti o sansa. Noi am fost fericiti ca am descoperit Coca-cola si bananele si am crezut ca daca noi citim, si ei vor citi. Si ca toti vom progresa si tara o sa aiba scapare. Noi ne-am inselat. Unii dintre noi au plecat de aici. Castiga bani acolo si tanjesc dupa orasul asta imputit. Voi insa, voi aveti o sansa. Voi, aveti sansa. Nu va ganditi la furat. E calea cea mai simpla. Stiu ca ati aflat ca asa te imbogatesti. Daca ai pamant sau daca faci afaceri cu statul. Stiti voi ceva despre tva si cum ai putea sa-l furi, dar nu va e inca foarte clar. Nu asta e drumul. Cu cat se va fura mai mult, cu atat se va construi mai putin, iar copiii copiilor nostri vor mosteni un imperiu de cenusa. Sunteti tineri si totusi habar n-aveti ce inseamna un Bucuresti in care se circula normal. Daca voi habar n-aveti si daca Ei continua sa fure, ganditi-va la copiii nostri. Nu e nici o sansa. Cititi. Cititi mult. Cititi tot ce va pica in mana. Nu-i mai ascultati doar pe profesori. Cititi orice, fara discernamant. Nimic nu e mai important ca lectura, acum. Apoi, cautati-va intre voi. Vedeti care cititi aceleasi lucruri si inhaitati-va. Numai in haita de oameni destepti o sa reusiti. Unul singur dintre voi va fi mancat. Zece insa, s-ar putea sa reusiti. Ganditi-va de pe acum sa-i inlocuiti. Timpul lor trebuie sa se termine. Trebuie sa-i dominati. Dar nu cu gandul ca veti fura mai mult ca ei. Asta e calea simpla care va va sufoca mostenitorii. Ce-o sa faceti cu milioanele intr-un oras mort? Ce-o sa cumparati, cu banii gramezi? La ce-ti foloseste un Lamborghini cand n-ai o autostrada? De ce sa ai o vila intr-un cartier sufocat de inundatii? |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu va dusmaniti profesorii. Sunt oameni amarati, din ale caror drame puteti invata. Isi dau priceperea pe un salariu de nimic si va invata carte. Nu va bateti joc de ei. Au muncit, si nu e vina lor ca parintii vostri s-au descurcat mai bine. N-aveti nici un drept sa-i dispretuiti. Nu le sunteti superiori. Banii parintilor vostri nu va reprezinta. Va reprezinta doar ceea ce puteti scoate pe gura. Aveti grija ce scoateti pe gura. Vremea pumnului si a bodiguarzilor a trecut. O sa calatoriti, iar copiii francezi invata carte, englezii la fel. Va confruntati cu o lume care acum e mai deschisa decat oricand. Hotii de la putere nu sunt in stare sa va spuna cine este Delacroix sau Chagall. Nici Duchamp. Nu va pot spune care e influenta lui Schopenhauer in Sarmanul Dionis si nici de ce este Eminescu un romantic intarziat. Foarte putini o sa va spuna cine a pictat Cina cea de taina si de ce Visconti a ales romanul lui Thomas Mann ca sa faca un mare film. Ei vor sti doar sa va invete sa furati. Iar calea asta, mai devreme sau mai tarziu, se va infunda si ne va asfixia copiii. Nu va mai luati dupa ziare. Nu dau doi bani pe generatia voastra, nu va dati seama? Pentru ei, cu cat sunteti mai prosti, cu atat le va fi mai usor sa va vanda orice cacat. Iar cacatul pe care il veti cumpara va fi obtinut de la prosti, platiti pe masura. Adica prost. Eleva porno este un exemplu. Nu cititi ziarele. Cititi cateva, cele care va informeaza. Nu marsati la orice promotie. Fiti mai selectivi. Nu fumati iarba si nu va dati in cap cu alcool, cu orice pret. O sa le dati apa la moara incultilor si hotilor de la putere. Le va fi mai simplu sa va catalogheze drept o generatie de distrusi, iar banii destinati salvarii voastre, ii vor fura. E timp si pentru iarba, e timp si pentru tequilla. Acum insa trebuie sa invatati, pentru ca in curand nu va mai fi timp pentru asta, caci veti intra in viata adanc de tot, si e mai rau ca in jungla. Animalele au reguli nescrise. Oamenii au legi scrise. |
|
Gabriel' 07.08.2010RE: CMBC si ( cmac ) cel mai adevarat comentariu. |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu alergati dupa bani cu orice pret. Banii trebuie sa va fie doar mijloc, nu scop. Scopul vostru trebuie sa fie cunoasterea. Cu cat veti sti mai multe, cu atat veti fi mai inalti. Orice carte citita, orice lectie invatata, se vor aseza sub voi si va vor ridica deasupra celorlalti. Veti domina cu mintea. Nu e nimic mai frumos decat asta. Europa cumpara inteligenta. Romania nu cumpara nimic pentru ca hotii nu construiesc, hotii fura. Nu uitati ca va fura pe voi si asta trebuie sa va opreasca. O sa auziti toata viata de Napoleon si de Nicolae Titulescu, dar sigur copiii vostri nu vor sti cine a fost Emil Boc. Istoria o scriu cei care construiesc. Sunteti tineri. Nu va ganditi ca sunteti slabi. Puterea voastra sta in curatenie. Sunteti curati, n-au apucat sa va manjeasca, dar daca dintre voi nu se vor ridica luptatorii, o sa va improaste cu noroiul strazilor pe care nu le-au reparat. Fiecare picatura de noroi sunt banii care n-au ajuns pe strada aia. Trebuie sa schimbati asta. Care e calea? Sa cititi. Literatura universala o sa va invete sa deosebiti Binele de Rau. Balzac, Stendhal, Dumas, Dostoievski, Dickens, Tolstoi, Goethe, toti deosebesc Binele de Rau. Din prezentul amaratei asteia de tari nu puteti invata Binele. Binele puteti fi voi. Si cu cat veti fi mai multi buni, cu atat veti sufoca raul. Nu e imposibil. Dati scrisoarea asta mai departe. Deveniti buni, mai buni, cei mai buni si raspanditi-va precum lacustele. Nu-i invidiati pe oamenii cu bani. Nu va faceti modele din baietii de bani gata, din baietii de oras. Dupa treizeci si noua de ani le va ramane doar o lista lunga de femei. Or trofeele astea sunt trecatoare. Cand imbatranesti si trofeul tau va fi o baba. Dupa asta vine singuratatea. Voi aveti sansa sa lasati ceva in urma voastra. Banii nu sunt Calea. Priviti unde ne-a adus setea de bani. |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu va resemnati, asta nu duce nicaieri. Capul plecat, sabia il taie. Protestati, luptati, protestati. Cu scop, insa. Nu degeaba, ca altfel se transforma in latrat. Invatati legile. Invatati-va drepturile. Atunci veti sti cand are cineva voie sa va legitimeze. Veti sti cum sa luptati, daca veti sti legile. Apoi o sa vedeti ca legile sunt proaste. Si veti intelege ca trebuie sa le schimbati. Pare greu si cere timp. Dar, Doamne, voi aveti timp si pentru voi nimic nu e greu. Voi nu intelegeti ca SUNTETI SCHIMBAREA? Daca voi lasati tara asta pe mana hotilor, atunci, de-abia copii vostri vor mai avea o sansa! Caci sansa vine o data la o generatie. Noi am pierdut. Cativa dintre noi, si nu suntem putini, va putem ajuta. Noi suntem Fomila si Setila, dar voi sunteti Harap-Alb. Alegeti dintre voi pe adevaratii lideri. Sa-i alegeti si sa nu-i invidiati. Lor le va fi cel mai greu. Vor avea gloria, dar si cosmarul. Vor fi salvatorii vostri, dar se vor pierde pe ei insisi. Liderii trebuie sa fie dintre voi. Si trebuie sa-i cautati de pe acum. Uitati-va unii la altii in fiecare zi si cautati-va capitanii. Altfel veti pieri o data cu noi. Si atunci portile libertatii ne vor fi inchise si EI vor castiga. Cine sunt ei? Stiti foarte bine. Ii vedeti in ziare, in fiecare zi. Salvati-va! Salvati-ne! Este o singura cale! Lupta cunoasterii!! Si cand veti fi castigat lupta cunoasterii, de-abia atunci veti cunoaste sa luptati cu adevarat!!! Nu va amagiti cu prezentul... Salvati-va in viitor. Noi am pierdut. Voi? Ce faceti? |
 |
KÖNIG 07.08.2010RE: Raman la parerea ca partea cu ascultatul era mai usoara , pentru majoritatea .:))) |
 |
GabiA 07.08.2010RE: oups... nu m-am gandit... dar ai mare dreptate ! |
|
Bricii 07.08.2010RE: Crezi ca nu sunt muritori care citesc pentru ca nu isi dau seama ca de fapt ce e scris e si in video :))) |
 |
KÖNIG 07.08.2010RE: S-ar putea sa fie cativa care n-au chef sa ne citeasca noua comentariile si vor trece direct la cele mari ale lui Gaby.Par mai accesibile ! =))) |
|
Bricii 07.08.2010RE: In cazul asta Gaby joaca dur :)) |
 |
KÖNIG 07.08.2010RE: Psihologie inversa:)) |
 |
GabiA 07.08.2010RE: si cica marimea nu conteaza ! :)) |
|
getthebest 07.08.2010RE: Adica totul se rezuma la carte ? Autocunoasterea o vom gasi in carti ? Domnilor , aceasta scrisoare (daca pot sa o numesc asa ) se regaseste in cuvintele parintilor mei , si nu numai ai mei , parinti , au dat ex. asta !!! , cred ca toti parintii fac acest lucru . Prin urmare acesta scrisoare nu m-a surprins cu nimic .. |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Asta-i bine, e un inceput. |
|
Bricii 07.08.2010RE: Un inceput pentru ce Gaby?Un inceput ca aceasta scrisoare sa se piarda....cum se pierd majoritatea scrisorilor ? |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu stiu ce-am vrut sa spun :)) Era 2 si jumatate, totusi :D |
|
Gabriel' 07.08.2010RE: Si eu am pierdut o scrisoare , i-am trimis-o la bunici acum 4 ani si cica nu a ajuns la ei. Au furat-o aia de la posta. Jezza e postas adevarat , el stie mai multe. |
|
Bricii 07.08.2010RE: am trimis-o,nu i-am trimis-o. |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: sau..."le-am trimis-o".. |
|
Bricii 07.08.2010Am citit acum cateva zile,numai tin minte exact unde,un tip declara ca e prea tanar sa citeasca,are destul timp de citit la pensie.Daca,careva dintre voi merge pe principiul asta pana la pensie o sa va plafonati,nu o sa puteti purta un dialog cu un om inteligent,nu o sa va gasiti cuvintele necesare. Stiti proverbul: Ai carte,ai parte !!! |
|
getthebest 07.08.2010RE: Probabil cei care vor citi aceasta scrisoare vor fi entuziasmati , vor simti acel sentiment de revolta , dar aceste sentimente vor trece repede .. Fratilor noi nu avem nevoie de vorbe frumoase , cum nu avem nevoie nici de incurajari ( ca de 20 de ani tot asta primim), asta nu ne incalzeste cu nimic , NOI avem nevoie de fapte . |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Vezi tu... cei de pe vremea lui Ceausescu, apoi cei din generatia mea aveau acelasi discurs: ce face nu stiu cine pentru noi ? Si se zicea atunci ca se gandeste asa pentru ca asta e mentalitatea comunista, sa astepti sa-ti cada din cer. Acum vad ca si cineva "destupat" la minte, ca tine, zice la fel: "NOI avem nevoie de fapte" ba chiar va asezati in fata, la "bucate"... cum ar fi, acelasi discurs ca cei din trecut, asteptati sa se faca pentru voi. Draga, n-aveti pe cine sa asteptati. Problema e ca voi trebuie sa faceti. Ma rog, nu neaparat tu, ca tu nici nu mai esti in Romania, din cate stiu. Ideea este sa nu mai asteptati sa vi se dea, ca nu vi se da altceva decat... intelegi tu. |
|
Bricii 07.08.2010Eu am ascultat-o de peste 10 ori daca as sti cum si as fi in stare as propune-o sa fie prezentata liceenilor la orele de dirigentie,nu stiu cat sau cati vor intelege mesajul,dar sunt convins ca la 2-3 din fiecare clasa le va schimba mentalitatea. |
|
Bricii 07.08.2010RE: Pai deja ai dat raspunsul in finalul postului :)) |
|
C.A.N 07.08.2010:| Are dreptate ! |
|
AlexBuga 07.08.2010Imi pare rau ca sunteti asa de putini care ascultati ! Repet...sa ascultati , nu sa invatati ceva ! Vad ca toti staff-ul tehnic e cel care comenteaza . La temele sensibile, ca sa zic asa, nu mai zice nimeni nimic. Sunteti buni doar sa va certati pe niste amarate de meciui din care ne aratati ce ? Ca aveti orgoliu si ca dati in penibil ? Chiar imi pare rau... |
|
Bricii 07.08.2010RE: Acum o sa inceapa si userii sa comenteze,poate poate vor face parte din staff ...Un motiv in plus sa asculte scrisoarea:)) |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Nu se stie niciodata...Macar sa asculte ! Poate paote vor face parte...dar cu siguranta vor ramane cu ceva in cap ! |
|
AlexBuga 07.08.2010tot*... scz de greseala dar m`am cam enervat cand am vzt ce putini sunteti activi la tema asta :| |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu este cazul sa te enervezi. Daca m-as fi enervat si eu la fiecare tema interesanta si comentata insuficient, ajungeam la nebuni. Temele se propun in beneficiul jucatorilor, nu pentru orgoliul celui ce propune. Daca doi jucatori invata ceva util dintr-o tema, cel ce a propus-o trebuie sa fie multumit. N-a lucrat de pomana. |
 |
AlessioA 07.08.2010Nu-l laudati , faceti ce spune macar . |
|
Kalves 07.08.2010M-a miscat rau vorbele alea..Ma apuc de citit=)).. |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Ar fi cazul sa te apuci si de invatat limba romana :P Cam greu cu acordurile astea... |
|
Kalves 07.08.2010RE: Incercam si eu sa fiu sentimental si voi cu limba romana(adevaru ca nu prea sunt bun la romana). |
|
Mestelistu` 07.08.2010RE: Mai intai trebuie sa inveti sa citesti :-j... |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: N-ai cu cine ma...Daca propun acum o tema cu titlu "Injurati-va si faceti ce vrei doar acum si doar aici", sa vezi cati se ingramadesc !:-j.. |
|
Mestelistu` 07.08.2010RE: Stii topicul " Cine posteaza ultimul ... castiga " ? Noah... asta l-ar depasi de 69 de ori la numarul de mesaje... |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Da...stiu...ar fi interesant dak ar accepta Gaby un astfel de topic pentru a vedea si noi care useri sunt limitati in gandire... |
|
CRS_old_old 07.08.2010RE: O sa dea eroare ,garantez :)) |
 |
GabiA 07.08.2010RE: Nu cred ca e nevoie. |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Era o ironie doar... N`as propune asa ceva.. |
|
Bricii 07.08.2010Nu trebuie sa va mire ca aceasta tema nu este comentata.O tema sa fie comentata trebuie sa fie inteleasa in primul rand.... |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Educatie ?:-? .... |
|
Bricii 07.08.2010RE: Ati stricat topicul cu posturile astea,fara suparare.Sper sa fie sterse cat mai repede.... |
 |
mdaniel 07.08.2010RE: +1, glumim cat glumim dar aici chiar nu-si aveau locul aceste comentarii... |
|
AlexBuga 07.08.2010RE: Eu ce am zis... :) Eh`... Au incercat sa ma destinda atmosfera...Dar...care atmosfera ?! |
 |
mdaniel 07.08.2010Superba tema, am ascultat de 2 ori si am trimis si prietenilor sa asculte, si pe mine m-a miscat si cred ca putem avansa daca am tine cont de cele spuse in aceasta scrisoare, dar e greu sa schimbam tara doar prin invatatura. Si acum sunt destui de multi oameni care au carte dar nu ajung la putere, atata timp cat dupa 5 ani sub conducerea lui Basescu romanii l-au votat iar doar pentru ca primeau de la PDL o punga cu ulei, faina sau ce mai era in ea. Tot timpul vor fi oameni cu pile si alti oameni "prosti" care sa le tina partea celor care nu merita. Nu cred ca in viata mea o sa vad Romania condusa de un om care sa puna interesul tarii inaintea interesului propriu. Eu traiesc intr-un oras mic si destul de linistit dar mai ies prin orase mai maricele (Cluj, Baia Mare chiar si Zalau) si ma minunez cand vad ce se intampla pe acolo, toti drogati, toti cu sticla de bere la mana, fete de 15 ani in coma alcolica tarate de prietene acasa sau cine stie unde. Doar pot sa-mi imaginez ce se intampla in Bucuresti sau cine stie ce alte orase nevizitate de mine. Romania n-are niciun fel de viitor, sunt si oameni cu cap, care citesc si invata dar tot timpul o sa fie mai multi cei care trag tara in jos. Asa toti cei cu cap, cu carte aleg sa plece in strainatate, probabil asa o sa fac si eu peste cativa ani. PS: scuzati eventualele greseli, sunt foarte obosit si nu am rabdare sa recitesc ce am scris... |
 |
GabiA 08.08.2010RE: Iti denigrezi generatia pentru ca asta ai fost invatat sa faci. "O sa le dati apa la moara incultilor si hotilor de la putere. Le va fi mai simplu sa va catalogheze drept o generatie de distrusi, iar banii destinati salvarii voastre, ii vor fura." Te vei duce afara, si fara carte nu te vei descurca decat intr-un mediu de muncitori, nu intr-un mediu de intelectuali. "Va reprezinta doar ceea ce puteti scoate pe gura. Aveti grija ce scoateti pe gura. Vremea pumnului si a bodiguarzilor a trecut. O sa calatoriti, iar copiii francezi invata carte, englezii la fel. Va confruntati cu o lume care acum e mai deschisa decat oricand. Hotii de la putere nu sunt in stare sa va spuna cine este Delacroix sau Chagall. Nici Duchamp. Nu va pot spune care e influenta lui Schopenhauer in Sarmanul Dionis si nici de ce este Eminescu un romantic intarziat. Foarte putini o sa va spuna cine a pictat Cina cea de taina si de ce Visconti a ales romanul lui Thomas Mann ca sa faca un mare film." |
|
JST.M@FyAaa 07.08.2010Mda...pai cum sa nu fure pustii??? Pai de la cine sa ia un exemplu bun??? CIne nu fura in tara asta? Fura tootii...pai daka si premierul si primarul si presedintele.... Daka astia fura , ei de la cn sa ia exemplu? ei spun ca este mai bine aja daka si Presedintele fura... MUlti batrani, pana si mama cu tata imi spun ca era mai bine pe timpul lui Ceausescu...inclin sa cred ca aja o fi fost... Si tara asta e bine cum e akum...stati sa vedeti cand or creste astia de 14 ani pe la 30-40 de ani......sa se schmbe generatia, sa vedeti atunci ... Vom ajunge mai rau ca Africa... Pai cum sa creasca in scolii? CUm sa se eduka , sa invete copii akolo? AKolo sunt numa batai...taxa de protectie pe care o dau la anumiti 'smecheri' ... Profii....valeu....vai de capul lor, isi bat joc de iei cum vor acesti mucosi de 16-17 ani care se cred smecheri .... mai ales cei de ednie roma... AAsta e....dar eu imi doresc sa plek kat mai repede din tara asta....Va sfatuiesc sa faceti la fel, pt ca nu exista iesire ...Si cat de curand o sa puna stapanire pe tara acesti Interlopii, care tocmai citeam pe cancan akum nuj cateva zile, un interlop ia dau cu sabia in cap unuia la restaurant...si ce credeti ca a decis judecatorul?? Ca nu reprezinta un perocol public si va vi cercetat in libertate...cand am citit am ramas masca...poi cum sa nu reprezinte daka ia taiat capu lu ala???? Stau si ma intreb cat a luat acel judecator mita.. Nu se mai face nik corect in tara asta...si ascultati ce va spun ca acesti INTERLOPIi va pune stapanire pe tara... Pai stau si ma intreb cum de au atatea masini , vile, bani, armani,nike...daka ei nu au nici-un venit??? Nu prin furt...??? SI nu le fac nimeni nik...ii lasa in pace sa omoare , bata lumea in continuare... Si se mai spune ca avem si noi POLITIE...unde e??? Eu unul nu o vad.. |
 |
GabiA 08.08.2010RE: N-ai inteles mesajul atunci... Da, asa au ajuns sa aiba masini, vile, bani, armani, nike... prin furt... dar NU ASTA trebuie sa fie calea voastra, a celor tineri, pentru ca este o cale gresita. "Ce-o sa faceti cu milioanele intr-un oras mort? Ce-o sa cumparati, cu banii gramezi? La ce-ti foloseste un Lamborghini cand n-ai o autostrada? De ce sa ai o vila intr-un cartier sufocat de inundatii?" |
|
JST.M@FyAaa 10.08.2010RE: Am inteles Gaby...destul de clar !! Am dato eu din una in alta si te-am indus in eroare :P !! |
|
Bebe23 07.08.2010MOAMA CATE COMENTARIILE |
|
Bricii 07.08.2010RE: Mama iti dai seama?Oare cate litere or fi in topicul asta? Ai citit macar mesajul,de curiozitate macar? |
|
Andr3iu 08.08.2010RE: Ce sa-i ceri la 16 ani !? |
 |
miTzuliK 08.08.2010Intr-o chiar astfel de tara traim eu, familia mea, prietenii mei si toti ceilalti care ma-nconjoara ? Poate ca n-am s-o mai fac lata prea des... poate Boc si Basescu sunt mult mai hoti decat mi-am inchipuit. Poate o revolta ca-n '89 i-ar mai cuminti sau schimba pe toti de "sus". |
|
danyelsan8 08.08.2010Ce spune asta nu o sa se intample niciodata a trecuta era lui Eminescu si a lui Ceausescu ,pe vremea lui Ceausescu barem fura doar doi el si nevastasa dar acum toti fura dreaq:| tigani ne-au cam stricat tara:| dar nu numai ei! |
|
danyelsan8 08.08.2010Si ce conducerea tarii akm uitati-va si voi cine ne conduce tara asa ca imagine Romania cu Femei foarte frumoase si barbati pe masura ne conduce un chior urat si vai de el si un pitic penibil care se incalta cu ceva mai inalt sa arate si el mai "sus" si trage la sala unde trag femeile. Mai e faza acea cand o batrana la inundatii ii zice ca dc se scumpeste painea ca nu are bani sa mai cumpere paine si el face misto de ea zicandu-i ca la tara mai face-ti si paine, pai din ce sa faca Ma paine din graul ala luat de apa?:O Nu zic ca,cu Geona ne era mai bine dar nici unde suntem akm nu eram.Uitati cata prostie cumperi cu 30.000 de euro o imagine cu o frunza pt brandul turismului cei asta frate? aia mor de foame si tu dai ca nu sunt bani tai sunt bani europeni. |
|
Marius^ 08.08.2010foarte frumos topicu :) |
 |
Pele 08.08.2010Foarte buna tema, cea mai buna.... scrisoarea extraordinara. Intrebare: cati vor face macar 50% din ce zice in scrisoare ? |
 |
GabiA 08.08.2010RE: uita-te la comentarii... uita-te ce-au inteles Jezza, Cristi.Catel.Unicat.90, Danyelsan8... Daca nu veti pricepe mesaje ca cele de mai sus, scrise de oameni care au pierdut sansa de a face mai mult atunci cand puteau, veti ajunge peste 20 de ani sa scrieti scrisori catre generatia liceenilor de peste 20 ani... Numai ca din acea generatie vor face parte si copiii vostri, si s-ar putea sa regretati timpul de acum si sa va doriti sa dati timpul inapoi... si nu se va mai putea... |
|
Andr3iu 08.08.2010RE: Numai ai ce sa faci in tara asta in care daca vrei sa ridici o caramida intr-o ramura , cada cu totul un perete ! Daca vrei sa scoti mirosul dintr-o camera , vezi la un moment dat ca toti vecinii au plecat din case din cauza mirosului din casa ta ! Asa si noi acuma ! Oricine ar incerca sa faca ceva de unul singur , ar fi imposibil, doar de ar incerca cu un plan bine pus la punct cu o echipa bine sudata (cu oameni inteligenti , dar nu care sa se uite intai in portofelul lui si apoi la interesul populatie) in spate dar totusi sa se gandeasca iin primul rand in prezent si apoi ce ar putea face in viitorul apropit (nu cum fac majoritatea "in urmatorii 5 ani avem de gand sa facem bla , bla , bla..." iar dupa 4 ani in cxare populatia s-a chinuita sa treaca pe niste drumuri impracticabile sa se gandeasca sa mai "chirpeasca" un drum) , nu cum fac marea majoritate sa se gandeasca pe termen lung ! Multi incearca sa faca bine acestei tari, dar din pacate incearca degeaba neauzindu-l nimeni si neavand puterea de a face ceva.....din cauza sprijinului neacordat ! Eu cred , si o spun inca odata, ca doar un presedinte ca Vadim Tudor ar putea sa mai schimbe ceva in tara asta, desi multi spun ca daca ar veni el la putere s-ar restaura comunismul.....dar , nu e asa ! |
|
nikko 08.08.2010RE: Exact un nebun ne-ar trebui la conducere. |
|
Andr3iu 08.08.2010RE: Nebun , pentru !?! Ce a facut ca sa-i dai acest statut !? Daca are gura mare nu inseamna ca e si nebun ! Daca vrea sa faca dreptate , nu inseamna ca e nebun !! Important ca vine intotdeauna cu argumente la ce spune , chiar daca vrea sa scoata raul in fata , sau daca vrea sa scoata raul din sistem ! |
|
nikko 08.08.2010RE: Argumente? Are un plan de a scoate tara din criza? Are un plan de a creste numarul locurilor de munca? |
|
Andr3iu 08.08.2010RE: Da ! Are un plan ! Daca tot am inceput sa-l zic : vrea sa scape tara de hoti, prin urmare multi bani care circula, care numai intra in buzunarele unor hoti, prin urmare un trai mai bun pentru ca exista mai multi bani, pentru ca acei pot fi rulati si investiti in ceva folositor, nu sa stea in conturile unor hoti !! Jos hotia, sus patria ! |
 |
GabiA 10.08.2010RE: Astea erau bancuri pe care unii le-au crezut acum fix 10 ani; nu le-am crezut nici atunci si nu le cred nici acum. Vadim Tudor este un actor, atata tot. Verifica procentajul de prezenta la Parlamentul European si vei vedea ca atunci cand ajunge sa si FACA ceva, esueaza lamentabil. |
 |
GabiA 10.08.2010RE: Baiatul asta, Tudor Chirila, nu spune ca Romania merge bine. El spune ca se fura si se traieste prost, dar voi, VOI cei tineri, puteti schimba asta. Ti se pare ca este mult de schimbat ? Da, este. Dar gandeste-te la Germania anului 1945, sau Japonia anului 1945... si uite unde au ajuns... Deci au fost cazuri cand s-a pornit de la mult, mult mai rau. Pai, Germania venea dupa nazism. Iti dai seama cat de greu era atunci sa separi persoanele oneste ? Cat de greu le gaseai, incat sa nu-ti intemeiezi constructia noii Germanii pe nazisti ? Si uite ca s-a putut... |
 |
Pele 14.08.2010RE: Tara asta nu se va schimba in bine niciodata, pe zi ce trece e tot mai rau. La putere nu vor veni niciodata oameni destepti care vor cu tarie sa faca ceva bun pentru tara, ca Vadim Tudor si cel de la Partidul Verde. Vor fi numai neamuri si cunostinte de-a lui Basescu, Boc, Tariceanu, Iliescu... tot mincinosi si hoti ca si ei. |
 |
mdaniel 08.08.2010RE: Asta zic si eu, nu vor fi 50% dar totusi o sa fie cativa care o sa faca cum zice in aceasta scrisoare dar acei cativa sunt prea putini ca sa schimbe tara, asta e parerea mea... dupa cum am zis mai sus. |
|
danyelsan8 08.08.2010Videoclipul acesta ar trebui bagat pe, posturi de televiziune in special pe Taraf Tv sau alte posturi De manele ca un promo asa crede ca i-ar mai schimba putin acolo cat de cat pe tigani! ca aia mici ce vad la televizor aia fac daca il vede pe Salam cum se rupe in figuri asa face si el dar ei cresc prostia si pornografia, "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" by Mircea Badea :)) |
|
AlexBuga 09.08.2010N-ati inteles nimic. Vad tot felul de comentarii aberante pe aici ! Va intereseaza asa de mult de cine conduce tara ?! Pestele de la cap se`mpute intr`adevar dar hai sa avem o baza,o radacina curata (adica noi populatia sa nu mai furam sa fim din ce in ce mai multi care sa luptam pentru drepturile noastre , corect si cinstit nu prin furt si incet incet vor fi din ce in ce mai multi care o sa faca si o sa fie asa ) iar daca avem aceasta radacina curata,fara uscaciuni, o sa avem cu timpul si fructele ei si o sa ne mearga bine ! Dar noi daca ne luam de Basescu si de Boc ca unu` e pitic si ca unu` e chel si choir ce pretentii sa mai ai. Conteaza cum arata un om , atata timp cat il duce capu` si e cinstit,onest si poate sa faca si sa ofere multe celor din jur ?! Eu zic ca nu. Mai ascultati , odata si inca odata si inca odata pana veti intelege mesajul pe care a vrut Tudor Chirila sa`l transmita ! |
 |
mdaniel 09.08.2010RE: Normal ca ne intereseaza cine conduce tara, tu spui sa fim toti corecti sa avem o baza "curata", eu sunt de acord cu tine dar cei care sunt curati si cu inteligenti nu-s prosti sa ramana in Romania sa munceasca pe rupte si sa castige jumatate cat ar castiga daca ar munci in strainatate pe acelasi post. Atata timp cat cei de la putere nu o sa promoveze talentele, nu o sa plateasca bine pe cei care merita si pe toate posturile bine platite sunt rude de-ale lor nu o sa ajungem nicaieri, cel putin nu in Romania. Degeaba invat eu, fac 2 facultati si ma duc la un concurs pentru un post bun si acolo vad ca mi-a luat fata unul care e ruda cu cineva care are putere de decizie, cu toate ca ala nu stie nici jumate din cate stiu eu. Eu n-am nimic cu Basescu sau Boc, cred ca oricine ar fi la conducere din cei care au candidat tot asa ar sta lucrurile... Noi invatam suntem corecti si speram ca o sa fie mai multi ca noi... sper doar ca generatia aceasta sa nu fie impiedicata de chestiile ce le-am spus mai sus, speranta moare ultima 8-|. |
 |
GabiA 10.08.2010RE: "Atata timp cat cei de la putere nu o sa promoveze talentele" :)) Pai, Chirila ce spune ? Ca tocmai, cei de la putere n-or sa va ajute, trebuie sa va ajutati intre voi. Sa nu furati, sa nu inselati, sa fiti cinstiti, sa cunoasteti si sa construiti, pentru a putea sa ii inlocuiti pe cei de la putere, care nu se mai pot schimba. Sa stii o treaba: munca facuta bine si inteligent este intotdeauna recunoscuta si produce rezultate la care uneori nici nu te astepti. Sa nu crezi altceva. Societatea romaneasca nu promoveaza astfel de idei, din pacate, dar asta nu inseamna ca nu se intampla astfel in realitate. Numai ca e greu sa ajungi la acest deziderat, de "munca facuta bine si inteligent". Aici mi-e frica ca va este voua teama. Din pacate, generatia voastra nu prea pare formata din oameni dispusi sa lucreze, sa produca, sa creeze. Dar poate ma insel. Si sper sa ma insel. Cat despre plecatul din tara... sa fim seriosi, nu oricine isi permite. De fapt, din ce in ce mai putini isi permit asta, din cauza crizei economice actuale. De-asta ar merita ca voi, cei tineri, sa va construiti o tara a voastra aici, la voi acasa. Pentru ca in strainatate, orice s-ar spune, nu este acasa. |
|
Bricii 10.08.2010RE: Un raspuns la ceea ce a zis Gaby mai sus,in scrisoarea lui Chirila,poate veti intelege mai bine mesajul : "Vedeti care cititi aceleasi lucruri si inhaitati-va. Numai in haita de oameni destepti o sa reusiti. Unul singur dintre voi va fi mancat. Zece insa, s-ar putea sa reusiti. Ganditi-va de pe acum sa-i inlocuiti. Timpul lor trebuie sa se termine. Trebuie sa-i dominati. Dar nu cu gandul ca veti fura mai mult ca ei. Asta e calea simpla care va va sufoca mostenitorii. Ce-o sa faceti cu milioanele intr-un oras mort? Ce-o sa cumparati, cu banii gramezi? La ce-ti foloseste un Lamborghini cand n-ai o autostrada?" |
|
Org_Serg 09.08.2010are dreptate,insa nu trebuie sa iei literalmente tot ce spune Tudor Chirila,la un moment dat mi se pare ca bate campii...daca esti o persoana obisnuita nu cred ca poti face nimic,daca esti cel mai bun in domeniu' tau ai plecat de aici,daca nu inseamna ca esti nevoit sa faci fata unde traiesti! Daca aflii mai multe cu atat vei fi mai nefericit si vei prostia,rautatea,invidia asa ca "fericiti cei saraci cu duhul!" |
|
nume_nepermis_976 10.08.2010RE: Gaby,Criza Economica se resimte la oameni care conduc afaceri sau societati private...Nu la noi,oamenii de rand.... |
 |
miTzuliK 10.08.2010RE: O, da ? Si daca tatal tau lucreaza la o firma de masini sa zicem si da faliment, criza a venit doar pe patron ? |
|
Sm9 11.08.2010RE: Nu neaparat dar tatal meu nu lucreaza la o firma de masini:-w.... |
|
Efe 11.08.2010Imi place cum foarte multi o dau inainte cu "cine ne conduce". Nu e ca si cum vine Basescu sau Boc la tine acasa si-ti arde cartile (asta in cazul in care bibliotecile mai sunt folosite pentru carti, nu pentru pahare si bibelouri), iar din cauza lor nu mai poti tu, adolescentul de 16 ani, sa citesti. Nu e ca si cum vine cineva in spatele tau, la ore, si-ti spune sa arunci cocoloase de hartie in profesorul care se chinuie sa te invete unde se foloseste o cratima si cum se face acordul subiectului cu predicatul. Nu vine nimeni sa-ti ia mana si s-o bage in buzunarul altuia. Nu te obliga nimeni sa minti si sa-ti bati joc de tot si toate. Nu vine Boc, si nici Basescu, sa-ti fixeze tie tv-ul pe taraf tv sau pe cine stie ce emisiune de doi bani, sau sa-ti cumpere ziare care nu fac cat o ceapa degerata, si sa te si oblige sa citesti. Nu cei de la putere te trimit in baruri sa bei pana nu mai stii de tine si nici nu-ti pun tigarea in gura. Ne-am obisnuit sa dam vina pe altii, numai ca sa nu acceptam ca noi suntem responsabili pentru tot ce facem si ce suntem. |
|
Alex_old_admin 12.12.2011Mersi Brici ca m-ai facut sa o reascult, mi-au dat lacrimile de data asta.... |
 |
Brici 12.12.2011RE: Cu placere :D |
|
Ynocentu 12.12.2011Deosebit, emotionant, depaseste orice limita a sensibilitatii, uneori simple cuvinte iti pot deschide ochii catre un nou drum, trebuie doar sa stii cu ce ureche sa asculti. |
|
Kastorr 12.12.2011Si eu am ascultat-o pe facebook si am dat-o mai departe.Scrisoarea asta ma face sa citesc , ma face sa vreau sa fiu altfel. |
 |
GabiA 12.12.2011RE: Ai ocazia sa o faci chiar si aici, pe acest site. :) |
|
Kastorr 12.12.2011RE: Sa speram, dar cand vezi ca esti provocat din toate directile nu poti rezista:). |
|
respect 15.02.2013Up! Merita re-re-re-reascultata! |
 |
miTzuliK 16.02.2013RE: Mhm... acuma esti la 1 m distanta de monitor. |
 |
GabiA 06.06.2013De reascultat, dupa ultimele eveniment. |
 |
GabiA 07.06.2013RE: Afara nu-s romanii la putere. |
 |
Marţi, 16 sep 2025 17:11
Anunțuri
|
|